rallyeman Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Er det noen andre enn meg som savner det gamle kjøp og salg forumet?? Syntes det nye er noe hærk for å si det rett ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jeg er veldig enig! Men forumene fungerer vel fremdeles? la inn annonse om felgene mine der i forrige uke .. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jeg er veldig enig! Men forumene fungerer vel fremdeles? la inn annonse om felgene mine der i forrige uke .. enig med begge..det gamle er å blir bedre.....ja det gamle funker fett som faen:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Det er nå hvertfall litt mer system på det nye enn det gamle, men det hjelper lite når begge to er oppe :D Hvorfor ikke bare fjerne det snart? Det er da virkelig null stress for en admin å gjøre det, to trykk på musa elns? Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Men hvordan i all verden kan fok svare på tråder i det gamle forumet enda??? Jeg ville skrive noe i en tråd der, men fant jo ikke et eneste sted med mulighet for det, selv om det har vært svar der idag. Skjønner ingenting jeg.... Finner ikke igjen tråden idet nye forumet heller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Finner ikke linkene for å forandre(og legge til) annonsene på det nye systemet!? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 liker grupperingen på det nye bedre, men ellers var det gamle mye bedre! gidder nesten ikke skjekke det nye en gang. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 angry Det nye kjøp&salg-forumet SUGER!!! angry Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Det gammle forumet er KLART best! Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Finner ikke linkene for å forandre(og legge til) annonsene på det nye systemet!? "place an add" helt øverst til høyre der. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Det gamle kunne heller blitt noe bedre gruppert. Dropp det nye. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 "place an add" helt øverst til høyre der. Ser ikke place and add heller jeg. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ser ikke place and add heller jeg. :rolleyes: Lurer på om det har noe med login og bruk av forskjellige PC-er å gjøre, jeg er nemlig skråsikker på at de linkene ikke var der, men nå er de her... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 hvorda legger jeg in ny anonse a detter var dårlige saker. savner det gamle jeg å Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 "place an add" helt øverst til høyre der. finner den ikke jeg Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg