olehenri Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 [/img] [/img] 500 gamp i denna har jeg hørt.. Hadde jeg fått denne ettermeg hadde jeg stoppa ass.. Eller bare håpa på at de ikke klarer å håntere bilen, å bare peise fra de.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Bare legge ruten om en hompete vei da ;) Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Bare legge ruten om en hompete vei da ;) ikke når man kjører lav bil selv... :rolleyes: hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FUCKBUS Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 damn den chargern var hot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja det hender nok det ja.. men.. de bilene der er store og tunge.. sikkert ikke bra annet en rett fram. Amerikanske politibiler har alltid vært store og tunge, og noen jævler på å ta seg fram via svinger. 94-96 Impala SS er et glimrende eksempel. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 [/img] [/img] 500 gamp i denna har jeg hørt.. Hadde jeg fått denne ettermeg hadde jeg stoppa ass.. Eller bare håpa på at de ikke klarer å håntere bilen, å bare peise fra de.. hehe Hadde trødd foten nesten ned i asfalten på gasspedalen og gjort alt i min makt for å få opp farta, bare for å få se og høre den i aksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Snutbiler er jo vanlig biler bare utstyrt for snutoperasjoner. De er ofte senket litt i forhold til ordinæreutgaver for bedre veiholdning. Snuten betaler engangsavgift som alle oss andre. Det som er gøy er jo at Tollvesenet busta jo politiet for å ulovlig chiptrimme bilene. :D De hadde ikke betalt mer i effektavgift som de skulle :D Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Med de bilene der hadde de hvertfall ikke hatt råd til å rykke ut på annet enn streetmeet... Bensinprisene i norge er ikke akkurat "Nice price" Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Snuten i bergen har nå kjøpt 15 nye snutbiler dvs "Til sammen har politiet bestilt seks Ford Fokus, åtte Ford Mondeo og en 17-seters buss" ... FORD? faen heller da .. kunne de ikke funnet noe mer morsomt enn ford mondeo og focus? noe sier meg at han som er ansvarlig for å bestille snutbilene i hordaland er Ford fan... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Eller så fikk kanskje politiet en jævlig god avtale med Ford... og hvorfor må politiet ha så spennende biler? skal jeg bare kjøre fort en gang i blant.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Snuten i bergen har nå kjøpt 15 nye snutbiler dvs "Til sammen har politiet bestilt seks Ford Fokus, åtte Ford Mondeo og en 17-seters buss" ... FORD? faen heller da .. kunne de ikke funnet noe mer morsomt enn ford mondeo og focus? Kanskje hvis du sjekket litt opp, Kebab, så ville du sett at i denne type biler så får faktisk Ford skryt for å ha klassens beste kjøreegenskaper både når det gjelder Mondeo og Focus. ;) Så det kan faktisk bare kanskje hende at snuten har tenkt til å henge litt mer på i svingene fremover... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 da burde de ha valgt noe annet en FORD! når folk sier de har gode kjøregenskaper så mener de at de har gode for å være en Familiebil! ikke for å være en bil gjenerelt! Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hva mener du politiet skulle kjørt? Ford er vel det mest optimale mhs til pris og kjøreegenskaper. Mondeo og Focus ST er ikke akkurat noen persilleblad selvom det er familiebiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 da burde de ha valgt noe annet en FORD!når folk sier de har gode kjøregenskaper så mener de at de har gode for å være en Familiebil! ikke for å være en bil gjenerelt! Jeg trodde politi trengte "familiebiler" da de trenger plass til både utstyr, mulighet for å ta med fanger osv. DVS. ingen mulighet for at man kommer til å se hverken NSX eller 911 som politibiler i Norge... ;) Sett i forhold til pr. krone samt at "vanlige bilmerker" så er Ford ikke et dårlig valg mht. til kjøreegenskaper; noe politiet trenger. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 det hjelper jo ikke så mye hvis politiet får råere biler når de ikke kan kjøre ordentlig engang:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg