Gå til innhold

Noen som vet noe om denne bilen?

Ranger emnet


Alexxx

Anbefalte innlegg

Husk å sjekke heftelser! En kamerat av en kamerat holdt nettop på å kjøpe en E36 320 som det var lån på 120 000 på... Var på nippet...

 

Sjekket bilen på brønøysundregisteret eller hva det nå heter. Var ingen heftelser der. Men hva koster en NAF test? Har hørt det koster rundt 1800kr :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket bilen på brønøysundregisteret eller hva det nå heter. Var ingen heftelser der. Men hva koster en NAF test? Har hørt det koster rundt 1800kr :S

 

Er en til 1700 kr hvor de da sjekker alt av elektrisk å tror jeg..

og en til 1000 lappen.

 

vet ikke hva de sjekker og ikke sjekker.. det kan du evt ringe naf om.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en til 1700 kr hvor de da sjekker alt av elektrisk å tror jeg..

og en til 1000 lappen.

 

vet ikke hva de sjekker og ikke sjekker.. det kan du evt ringe naf om.

 

Kan jeg ikke først ta den sjekken til 1000kr, så hvis bilen går fint gjennom tar jeg det elektriske og? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318 med 120 hk? Nei? Skjer ikke.

 

Edit: 220 som toppfart? I fritt fall. Min 320 med 129 hk har toppfart på rundt 200.

 

Den har du veldig rett i. Samma motor som sitter i min det her, og at den går 220 det er jo som å pisse i motvind. Sitter 113hk i den btw.

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ikke først ta den sjekken til 1000kr, så hvis bilen går fint gjennom tar jeg det elektriske og? :rolleyes:

 

Tviler på at du kan "ettersjekke" det og lagge på summen, men det er mye bedre å ringe naf å høre hva som blir gjort. Så slipper du å gå å lure :)

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært og sett på denne bilen og jeg synes det som ut som den var i bra stand, men lurte på om noen vet noe om bilen. Hvis jeg skal kjøpe tar jeg den på NAF- test, men hvor pålitelig er denne testen?

 

 

Trur det med NAF-tester er litt avhengig av hvor du tester bilen.. Jeg må bare advare alle mot å kjøpe biler som er testet av NAF i Tromsø. Stakkars fyr som kjøpte BMWen min altså, han fikk seg en ufortjent rep på 18k...

Og det var kun ting NAF burde sett !

 

Jeg vet det er andre i Tromsø som har samme erfaring.

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår