viper Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Han har en utrolig smitsom latter. Knekker meg hver gang jeg hører han "ler", eller grynter, haha. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 PmR er veldig fiksa men det er også god underholdning og innspirasjon. Jeg personlig syns det med akvarium o.l i en bil blir alt for teit. Kunna tenkt meg å sett WCC folka laga en clean bil uten alt tullet. Uansett, dem har peiling på endel ting men mangler kunnskap på forskjellige områder. Alle de "rare" tingene de putter i bilene er jo bare for å vise hva de kan gjøre for publikum. Den serien er god reklame for WCC, og de retter seg jo mot kunder som er ganske glorete når det gjelder bil. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 JAPANSKROT! slappa ascona er skrot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 A, jeg har sett episodene ja, selvfølgelig blir WCC/MTV sponset av leverandører. Ja, det er tett med vask, fiskebolle, bål, dj-ramp, kaffemaker etc i bilen, ja den 200sx-en ble ikke rå, den ble for tett! - se felgene f.eks. UFF! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 har ikke fått med meg alt jeg, men noen som disser meg? Les alt da, så får du det med deg. Hvis du mener du ikke gidder/orker så ser jeg ikke helt hvorfor du skrev det innlegget. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hvilken episode og sesong er den Eclipsa med i? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minor Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Alt er fiksa.Det virker så dumt, når de er så overraska når Xzibit kommer på døra, men så har de sikkert bodd der i en uke for å herpe bilen liksom. :rolleyes: asso, den ene gangen satte han jo på bilalarmen å greier da:P sto å ulte i flere minutter.. men eiern var like overraska over at xzibit kom på døra.. hørte vell ikke ulinga i oppkjørseln.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hvilken episode og sesong er den Eclipsa med i? Den som hele tråden handler om? :rolleyes: Kan jo ta en titt på tittelen til tråden..... Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Den som hele tråden handler om? :rolleyes: Kan jo ta en titt på tittelen til tråden..... Er det ikke lettere å svare på spørsmålet, enn å prøve å være spydig!? Seff vet jeg at hele tråden handler om den episoden. Hva skal liksom 308 si meg? Det sier meg ingenting... Da spør jeg igjen.. Hvilken episode/sesong er den eclipsa med i? Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Hva skal liksom 308 si meg? Det sier meg ingenting... Sesong 3, episode 08. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Er det ikke lettere å svare på spørsmålet, enn å prøve å være spydig!? Seff vet jeg at hele tråden handler om den episoden. Hva skal liksom 308 si meg? Det sier meg ingenting... Da spør jeg igjen.. Hvilken episode/sesong er den eclipsa med i? Var jo ikke sånn ment :rolleyes: Ser Tommy_erwin har svart, men det er så og si alltid det systemet - Første tallet 3 er sesong og de to andre 08 hvilken episode. Da vet du det til neste gang :D Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Sesong 3, episode 08. Takk. (titegn) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Når jeg så topic trodde jeg de hadde pimpa en Ferrari 308.. ble redd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toa Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 pimp my ride blir for dumt syns eg!! se heller "overhaulin"! der tar di alt for seg skikkeligt!! bilen blir plukka heilt, og restaurert med nice finish på alt :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Virker på meg som om amerikanere er veldig glorete når det kommer til bil. Jo mer jo bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg