twinflower Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hoisann, mente E36 ja. Nå er det endret :) Helt ærlig, skulle jeg ønske jeg var like god med glassfiber som han, men smaken sin kan han få beholde selv. :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 godt vi har forskjellig smak. Syns den var ganske fet jeg. Bedre enn matt grå,kjip og orginale mondyen min hvertfall.. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azz-Kill Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Mondeoen kledde den fronten bedre enn noen bmw hvertfall. Syns bilen ble temmlig tøff jeg Siter Mondeo 2GLX stv 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Mondeoen kledde den fronten bedre enn noen bmw hvertfall. Syns bilen ble temmlig tøff jeg forsåvidt enig... mondeo'n kledde den fronten der bedre enn diverse e36'r osv =) syntes faktisk bilen så helt ok ut forde om fronten er noe spess... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 forsåvidt enig... mondeo'n kledde den fronten der bedre enn diverse e36'r osv =) syntes faktisk bilen så helt ok ut forde om fronten er noe spess... Endelig en med en komentar som overgår apekatt stadiet.. Er lett å sitte og kaste drit om den mondeoen, men prøv å bygge den.. er en bra bygget bil der alt er gjort ordentlig. står respekt av det bygget. At jeg da ikke liker den fangeren han har valgt å bruke er vel knekkende likegyldig.. kom dere ut og bygg ting heller folkens !! arrghh Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 han som har bygd denne bilen har vist hva han ville ha og har endt opp med en unik bil... morro at folk tør å satse... vitsen med at alle har samme utseende og styling da? selv er jeg med i e36 klanen hvor "alle" kjører samme stil ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 *stolt* nå blei jeg stolt av deg azzido!! hehehe :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 *stolt* nå blei jeg stolt av deg azzido!! hehehe :D hehe ;) har aldri nekta for at det er masse likt i e36 miljøet jeg... men føler ikke at jeg kjører den standarden selv forde om jeg har ting som de fleste andre har oxo... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 så noe lignende i pimp my ride der de hev på noke kebab styling på en fård :scared Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Noen i posten her med bil som overgår Mondeon??;) Synes den var knall fet jeg, bilen passet fint med fanger, passet i hvertfall mye bedre på den mondeon enn på beemern! Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Noen i posten her med bil som overgår Mondeon??;)Synes den var knall fet jeg, bilen passet fint med fanger, passet i hvertfall mye bedre på den mondeon enn på beemern! helt enig ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Azzido du får kline til med Mondeo styling på Bmwn da vettu :roll: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Azzido du får kline til med Mondeo styling på Bmwn da vettu :roll: hehe, tror nok ikke det skjer ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Noen i posten her med bil som overgår Mondeon??;)Synes den var knall fet jeg, bilen passet fint med fanger, passet i hvertfall mye bedre på den mondeon enn på beemern! vil tøre å påstå at ViceGuy sin er penere utsende messig en den! men d står respekt i all den glassfiber jobbinga ja Hadde ikke tort å lagt meg ut på d projektet jeg nei! Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford RS Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Fant deler av settet her http://www.mds.se/katalog.phtml?styling=1&carbrand=Ford&carmodel=Mondeo&producttype=Alla+produkter :naaaws MVH Ford RS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg