Crizpy Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Det hører til at alnabru er den mest bedretene tema butikkene i hele norge. Det som skjedde med stakkaraen i første posten, er jo helt utrolig... Det er ofte det kommer kunder fra oslo og handler på biltema i sarpsborg. Sist gang, var det en gammal mann som skulle ha en øks og en stikksag.. han kom faen meg helt fra oslo til tema i sarp. Arbeidsforholda der inne er vist ikke noe å skryte av heller. De fleste blir der maks ett år. Mangel på pauser, og en sjef som er helt på trynet. Siter De med hjerne, kjører bil med stjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Trodde jeg hade opplevd endel ekstreme handleturer, på slike overfylte butikker, med små skrikerunger, osv. Men denne turen her tar bare kaka.. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Det er ikke farten som dreper - det er den brå stoppen Den er sånn her.. Det er ikke farten som dreper. Det er smellen. It is not the fart that kills. It is the smell Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Det hører til at alnabru er den mest bedretene tema butikkene i hele norge.Det som skjedde med stakkaraen i første posten, er jo helt utrolig... Det er ofte det kommer kunder fra oslo og handler på biltema i sarpsborg. Sist gang, var det en gammal mann som skulle ha en øks og en stikksag.. han kom faen meg helt fra oslo til tema i sarp. Arbeidsforholda der inne er vist ikke noe å skryte av heller. De fleste blir der maks ett år. Mangel på pauser, og en sjef som er helt på trynet. Hehe, jeg jobber på Biltema i Sarpsborg.. Og som ett tips så bør dere komme på tirsdager.. Da vi fyller opp masse varer på mandagskvelden.. Og det letteste er å ha titta i katalogen(på forhånd) og skrevet opp hva og hvilket artikkel nummer varen har, for så å trykke det inn på pc`n, og da finner dere hvilken hylle den ligger på ;) Det tar ganske lang tid å lære seg butikken utenat og hvor alt sammen ligger.. ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Jeg er veldig fornøyd med Biltema i kristiansand iallefall. Var ca 2 min kø, og når det var min tur, var han med ut og så på bilen min og hele pakka :) Kjøpte ingenting engang, siden han sa det ikke var nødvendig. Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hehehe. Leste alt og kan skjønne at frustrasjonen bygget seg opp. Har heldigvis ikke en slik Biltema her i bergen. Ganske grei å finne frem i og somoftest ikke så mye kø. Og så er det på en egen plass i eget bygg og ikke på et forbanna senter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 I dag skal jeg til Biltema igjen... Gruer meg!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Var jeg deg vill jeg ha send det du skrev til Biltema hovedkvareret... Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 I dag skal jeg til Biltema igjen... Gruer meg!! Skriv referat da. Dette er den beste historien jeg noen gang har lest på bilforumet. happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Fengende historie :P Måtte lese ferdig.. Lykke til i dag da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gomp-5 karakterer Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 AHAHA... det er en fryd å lese ditt inlegg! :) virkelig fryd! ... er det rart en drekker.. sier jeg bare.. sier jeg bare.. sier jeg bare.. så var det sagt med! :) :pray Siter Livet er seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornarina Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hehehe de fleste har vel en historie eller 3 om biltema eller thorshov for den saks skyld. Var på biltema på Rud og skulle ha litt småtterier. Er helt ubrukelige de som jobber der også. vanvittig lite engasjert i jobben sin. spurte en kar om han kunne hjelpe meg med å finne en hjulkapsel siden det bare var 3 i pakken istede for 4. han ser til høyre, så til venstre før han sier.... neeeiiii den finner jeg ikke. utrolig bra. Ikke var det bedre på Thorshov Holmen heller. var ikke sikker på om de stengte kl 19 eller ei så jeg kastet meg i bilen 1845 og ringe konstant dit i 15 min til jeg var inne i butikken. Da jeg kommer inn står det en tufs i disken der hvor de hjelper folk å prater med vennene sine.. telefonen ringer i bakgrunnen å han utbryter irritert at telefonen bråker så mye. Klarte ikke å holde meg da siden jeg selv var litt irritert å forklarte han ganske greit at den sluttet med det hvis man løftet av røret å snakket med de i andre enden. Fikk i samme slengen forklart han at jeg hadde prøvd å ringe i 15 min selv. krem idiot! hehe ventet i 2 md for å få potte til bilen min der også jeg da. endte tilslutt opp med å tjene 900 kr på å kjøpe potte der for jeg fikk rabatt hver gang de bestillte feil eksospotte. siste gangen fikk jeg en tilgodelapp på 300 kr som de ikke tok inn siden det også var kvitteringen på det jeg hadde forhåndsbetalt så den fikk jeg brukt 2 ganger:D ikke feil for min del :cocain: Siter Nissan primera P10 nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 skulle ha støtddemper fik oljefilter !!!!!!!!! faen så mye rar folk på biltema Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg