kleiven Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Her er min "nye" -89 mod 520, med en M20 2.5l motor. Er ikke verdens vakreste,er noe små plukk på den. Byttet den mot en 316 uten skilt. Så jeg synes jeg gjorde et bra kupp der. (håper jeg da). Planene er å få godkjent den først å fremst. er bare litt småfiks her og der,eksos anlegg,mellomakslingen, noe sånt småplukk. Fixe en bulk på høyre dør,venstre framskjerm(en liten en ved blinklyse fremme),bak på bagsjelokket og en liten rustflekk på panseret. Så ta å skifte noe plastikk deler på den. Er meget lite rust på den. Bilen er meget god å kjøre,helt fantastisk. Senket 60/40, er ikke noe videre med ekstra utstyr,men det får gå. Mangler felger, er det noen som har noen til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Høres ut som et greit bytte!! Den kan bli fin den;) .. Lykke til med opp-pussinga! Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 ser bra ut den der, lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Slepp BMWen løs! Det er vår :) Ser ut som du har satt den i bånd, hihi..Den er vill :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Kan bli rå den bilen! Har noen felger jeg vurderer å selge for rett pris. 8.5*18" BBS RX med 235/40-18 Falken GR451 dekk. Bakdekkene er slitt, trengs nye om ikke så lenge, framdekkene er det godt med mønster på. For 10kkr, er de dine Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg