Gå til innhold

17" Felger og senking

Ranger emnet


Corfic

Anbefalte innlegg

Originally posted by Corfic

Går det greit og senke bilen 40mm når jeg har 205/40 17 eller vil dette skrubbe borti

 

Holdere det karnsje og senke 30-35mm

 

Kommer ann på innpress og bredde på felgene. Jeg kjørte med 7x17 ET35 og 205/40 dekk samt 40 mm senk uten subbing. Men har du bredere felger eller lavere innpress subber det fort.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bernt

 

Golf 2 har større plass i hjulbuene enn Golf 3

 

Golf 2 har nok ikke større plass i hjulbuene enn Golf3. Har og har hatt Golf 2 og Golf 3 med samme felgene, 17" med 205/40-17 og med samme senking (60mm) på begge bilene. Det subber betraktelig mindre på min nåværende Golf 3 enn hva det gjorde på 2'er golfen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Det meste går vel på med 40mm senkning? Kan ikke skjønne annet!

 

Kjørte selv med 205/40/17 med 80mm senking på Golf 3,

60mm bak, det subba minimalt, subba litt i krappe svinger,med 2/3 pers i bilen.

Med lite gummi,. og stive fjeærer går det meste.. he he

 

Man bygger da ikke bil for andre en deg selv!:op

1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corfic

Går det greit og senke bilen 40mm når jeg har 205/40 17 eller vil dette skrubbe borti

 

Holdere det karnsje og senke 30-35mm

 

Min er senka 40mm (Eibach + Gule Koni) og jeg har 215/40 R17, og det går greit.. bare å ta det rolig over fartsdempere med folk i baksetet.. men jeg fikk hjula mine godkjent på biltilsynet og skrivd inn i vognkortet, så da er det bare å tut&kjør :D

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår