Gå til innhold

BMW E30 320iS?? Noe som heter det?

Ranger emnet


BMW324TDa

Anbefalte innlegg

Eg har vært inne og sett på Mobile.de på E30. Der har eg sett BMW'er som heter 320iS, med en oppgitt motoreffekt på 192 hester. Med M-emblem på motorblokken. Husker ikkje om det var 4 eller 6 sylindret.

 

Noen som har hørt om dette?? Er disse bilene solgt i Norge.

?? Aldri sett det "live" i hvertfall.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Påsår du at 318IS er en skjelden bil?? :rolleyes:

 

Les hva jeg skrev: Skal være en sjelden bil. Betyr at jeg har hørt at det ikke finnes mange av dem. Jeg er ikke BMW-freak, spesielt ikke 3-serien, også kalt kalt kebab-traller.

 

Kollegaen min bulket bilen sin ganske heftig for noen uker tilbake. Har prøvde å dytte en trailer av veien. Han tapte!!. Takstmannen hadde lyst til å kondemnere bilen, han mente at bilen bare var verdt ca 100.000 og skaden er taksert til 80.000. Kollegaen min ville da finne ut om selv hvor mye denne var verdt og slet en del for å finne ut dette da det ikke er så mange på markedet fikk han høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si meg enig i at 318iS er en sjelden bil, men det er i E30 utgave. E36 utgaven er vel nesten den det er flest av blant ungdommer som tror de har en "skikkelig" BMW, men det har du ikke før det er 6 sylindret. Hehe....

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår