-cardudde- Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Holder på en Golf V, ligner veldig på mammas bil(altså orginalen)..bare at hun har 5 dørs og har en 1,9 tdi:) Hva syntes dere så langt? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 bra den.. mangler bare 8x13" felger med stor felgkant og "lavprofil" dekk.. så blir den døtsrå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 ...nummerskiltet er opp-ned/speilvendt....!? :S :P Måtte skifte vinkel:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 jaja, okey da! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Finito sombrero Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 den var knall tøff. men en liten ting: kan hende det bare er meg, men jeg synes det ser ut som felgen bak er vrid litt for mye innover,, (hvis du skjønner) hvis du ser på org. bildet så på modden , så ser du kanskje hva jeg mener.. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Kul modd. Men bakhjulet svinger, fronten mangler svart, lista på siden er litt blå og bakfangeren passer ikke helt med skjermene der. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg