Mandel Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 da vil vi se bilde av felgene også :) om du har kjøpt de enda da? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Felger kommer når jeg finner noen jeg liker, og som passer. Ikke så lett å finne 8,5-20 ET 40-45 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Bra argument! doh Jeg har ikke kjøpt Cab'n min for å kjøre fort på bane og jeg har ikke satt på M merker bakpå den.. Såh.. Få av merkene og du har en fin bil.. Kanskje nye felger da.. Men men.. :) Du //M-trimmer hele bilen, vaderseter, m-styling osv... Syns ikke du skal skrike så høyt om å prøve å få bilen til å se ut som noe den ikke er... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Fant meg hjul på Ebay i dag Audi A8 W12 S-Lines in 9x20 ET 46. Needs a little tidying though Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Halla Polo Classic, lurer på om jeg møtte på deg på e6 i går, på vei hjem fra skedsmokorset.. Den lignet veldig ihvertfall. Hvis det var deg snakket du i Tlf da jeg så deg. Jeg kjørte hvit golf 2 med 9x16. La merke til det nå, da den bilen jeg møtte på også hadde CHINA skrift bak Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Halla Polo Classic, lurer på om jeg møtte på deg på e6 i går, på vei hjem fra skedsmokorset.. Den lignet veldig ihvertfall. Hvis det var deg snakket du i Tlf da jeg så deg. Jeg kjørte hvit golf 2 med 9x16. La merke til det nå, da den bilen jeg møtte på også hadde CHINA skrift bak Hvit golf, svarte fangere ? Felgene blir lakkert i løpet av helgen og kommer på på lørdag Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Stemmer Polo, svarte fangere.. Og seff den jalla Dtm Potta Fet bil du har Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Du //M-trimmer hele bilen, vaderseter, m-styling osv... Syns ikke du skal skrike så høyt om å prøve å få bilen til å se ut som noe den ikke er... Det å oppgradere deler på bilen sin til deler fra råere versjoner av tilsvarende biler ser jeg ikke på som noen uting. Så jeg skjønner ikke helt hvor det er jeg får bilen min til å se ut som noe den ikke er egentlig? Det er noe helt annet enn å emblemtrimme en bil. Du hadde vel dine planer og drømmer om din BMW og kjøpte M-tech styling etc, så jeg skjønner ikke hva du klager på meg for. Den gangen jeg kaster bakpå ett M3 merke eller M-tech merke da skal du få klage på meg, enda bilen min faktisk er levert som orginal M-tech med M-tech pakke fra fabrikk. Første mod'n min var å fjerne 325i merket som sto bakpå bilen, og det er en grunn til det. Ellers blir nok bilen grom med de hjula der i 20", men hvordan blir kjøreegenskapene trur du? Kjøpte du dekk fra Tyskland? Jeg skulle kjøpt meg noen 19" dekk selv og lurer på hvor fra. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 9x20 ET 46 Audi A8 w12 S-line, BFG 225/30-20 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Nydelig bil, kledde veldig godt de felgene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Ble sweeet det der. Kledde bilen bra. 50mm til med senk så blir det bra.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Så det er du som kjører den :) Møtt deg flere ganger i Lillestrøm, Skedsmokorset området.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Ble sweeet det der. Kledde bilen bra. 50mm til med senk så blir det bra.. Er jo allerede senket 50mm, det får holde Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Er jo allerede senket 50mm, det får holde Eller kanskje ikke lenger To sett med felger er kjøpt Valse er kjøpt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Kjempe bil, med kjempe felg!;) PLIS spar meg for kritikk mot Emblem! Kjører man BMW så har man ingen ting med VW eller Audi å gjøre så plis HOLD kjeft! Beklager offtopic, men jeg er dritt lei folk som bare er inne på forum for å krittisere å diskutere! Knall Bil uannsett emblem eller ikke Polo!!:):) ps, du mangler VACN palte bak:p=) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg