-cardudde- Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Modda en Golf(igjen) Som dere ser så har jeg brukt R32 fangeren igjen, digger den fronten:) Og jeg trur fangeren peker litt oppover notin doh Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 De felgene var dritfete :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 ja, den gjorde d, men du kan jo fiksa d, men d var litt lite refleksjoner i skjørtet framme, så d er en ting, sideskjørtet ser ikke ut og stemme med refleksjon heller! ellers var jo den rimeligt bra da! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg