Gå til innhold

noen flere som er lei ?

Ranger emnet


darkwih

Anbefalte innlegg

jeg er ikke lei golf men skal selge g60T og kjøpe meg en Porsche 944

 

Golf er kannon gøy og enkelt med go cart følelse, men en blir voksen en gang

 

go cart følelse har jeg aldrig hatt ;) men porsche blir vel litt dyrt, forsikring.

Skulle vært en bil med stor motor som ikke forsikringsselksapene hadde makert som vilbeist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei noen her som drømmer eller vil ha en ny bil. hva blir neste bil ?

har lekt mye med tanken med å kvitte meg med golfen ;)

litt usikker på hva jeg skulle ha kjøpt.

 

Jeg har selvsagt lekt med tanken på hva neste bil blir, tror det blir noe helt annet. Er veldig fornøyd med 3ern min nå, og har tenkt til å ha den til jeg er ferdig med å studere og har råd til å bruke mer på bil..

 

Hvor lenge har dere hatt 3erne deres?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvsagt lekt med tanken på hva neste bil blir, tror det blir noe helt annet. Er veldig fornøyd med 3ern min nå, og har tenkt til å ha den til jeg er ferdig med å studere og har råd til å bruke mer på bil..

 

Hvor lenge har dere hatt 3erne deres?

 

 

har hatt min i 1,6 år :) men neste blir nokk neppe golf. tenker på et annet merke mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt min i 1,6 år :) men neste blir nokk neppe golf. tenker på et annet merke mulig.

 

Noe av det samme jeg også, hehe.. Men er slik som zoom sier, venter til etter studier med å bruker mere penger til en annen bil med litt mer pulver;) Får bare style den så lenge, hihi..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei og lei, det er jo en slapp bruksbil for meg...

Har hatt bilen min i ca. 15 mnd.

 

Neste bruksbil kunne jeg tenkt meg en Audi 5'er og Quattro, men blir vel en golf 4 med 1,8T eller en TDI 4 motion....

 

Det er gutten sin det..;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min i snart 2 år og jeg er ikke lei den, kan være lei til tider pga. dårlig sittekomfort og irriterendes lyder... kunne godt tenkt meg en Vr6 isteden for.. men viss jeg ikke skulle hatt Mk3'en så ville det blitt en Bora/Golf Mk4 1.8T eller en Corrado VR6

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår