EvenS Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Har snart en 4 dørs 95mod Polo med 1.6l Skal kjøpe kvite blinkera heile veien rundt. Hvor får jeg tak i dette? Pris? Passer 2001\2002 lyktene på min sin? Mye styr å bytte? Pris? Noen som tror det blir kult med lexuslykter bak? vurderer sånne. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howie88 Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Har du sjekket Garviks autospar??? http://www.autospar.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by ThugstaRacing Har snart en 4 dørs 95mod Polo med 1.6l Skal kjøpe kvite blinkera heile veien rundt. Hvor får jeg tak i dette? Pris? Passer 2001\2002 lyktene på min sin? Mye styr å bytte? Pris? Noen som tror det blir kult med lexuslykter bak? vurderer sånne. Sideblinkere får du på NBS f.eks... 6NF lyktene bak passer (2000-01 mod) men de stikker litt lenger ut enn de orginale så du må modifisere de litt... I tillegg er pæreholderene annerledes så du må bytte om på noen ledninger,har gjort det på min egen (er ikke så mye jobb dersom du kan litt elektro) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 6N2 frontlamper på 6N er bare å glemme. Da må hele(!) fronten på bilen byttes. Minns jeg så et bilde fra Essen av en 6N med klarglass frontlamper og frontblinkers. Tøft! sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 95mod er en 6N ikke sant.... Har ikke peiling aldri interresert meg for polo før jeg fikk tibudet:) Fant en del brukandes på autospar, men det var litt for ordinert.. Lurer på å style den opp, noen som har bilder av 4dørs som er stylet opp....med samme karrosseri..... Var framlykter jeg tenkte på å få tak i nyere, gjerne med integrete blinklys... Takk for alle Svar :) Kid-A du svarte mens jeg skrev:) Hvor får jeg tak i lykter med klart glass da?hadde ikke det på autospar, er litt kjedelige de orginale. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by ThugstaRacing 95mod er en 6N ikke sant.... Har ikke peiling aldri interresert meg for polo før jeg fikk tibudet:) Fant en del brukandes på autospar, men det var litt for ordinert.. Lurer på å style den opp, noen som har bilder av 4dørs som er stylet opp....med samme karrosseri..... Var framlykter jeg tenkte på å få tak i nyere, gjerne med integrete blinklys... Takk for alle Svar :) Kid-A du svarte mens jeg skrev:) Hvor får jeg tak i lykter med klart glass da?hadde ikke det på autospar, er litt kjedelige de orginale. Inpro leverer klarglass lykter/blinkere dersom du bruker søke funksjonen eller bare titter litt i poloforumet her vil du se at i denne tråden http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7274 så finner du endel linker til polorelaterte sider... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 in.pro. har klarglass frontlamper til 6N, som ble produsert fra 1994 til 1999, om jeg husker rett. De fleste større stylingsjapper skaffer vel in.pro(?). Faceliftmodellen ble produsert i 2000 og 2001 kalles gjerne 6N2 eller 6NF. sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg