JenkaRiPS Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Noen her som kan gi en god pris på ANL-sikringsholder til 51mm2 kabel samt 250A sikring? Er også ute etter fordelingsblokk med 51mm2 inn og 2x25mm2 ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Vi skulle hatt fordelingsblokk med sikringer vi også.. 2 stk.. Tenkte i utgangspunktet å bruke fordelingsblokk med glass sikriger,men det finnes vel ikke glass sikringer store nok til forsterkerne som har 120 Amp sikring totalt på selve forsterkeren... Skal helst ta 50mm2 inn, men har overganger i fall..... Skal innom AutoD på søndag så noe finner jeg sikkert der, men noen andre som har hyggelige tilbud? Altså fordelingsblokk med ANL sikringer... Det MÅ være 2 eller flere sikringer/utganger på fordelingsblokka... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Det er vel snart unødvendig å nevne denne når det gjelder kvalitetsutstyr til bilstereo! -20% på bestillingsvarer ut april!!! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Det er vel snart unødvendig å nevne denne når det gjelder kvalitetsutstyr til bilstereo! -20% på bestillingsvarer ut april!!! Mvh Pål og hvor fant man sikriger og sikringsholdere der da?? Jeg har akkurat gått tom for slike holdere nå pga veldig mange monteringer i det siste, men jeg regner med å få inn i neste uke ca. Sikringsholderen tar 50mm2 og det er blått voltmeter på den. nå kommer egentlig dette i pakke da med 50mm2 kabler, to deleblokker, signal og alt det andre man trenger. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Kjære Andreas! Hadde du pusset brillene dine eller skaffet deg et par, så hadde du kunnet finne EVUS Tech i nettbutikken. Du vet vel at EVUS har noe av det rimeligste tilbehøret på markedet? Med en akseptabel kvalitet skal du vite! NB! Jeg tror du er den første som ikke har funnet nettbutikken... doh :titties: Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Kjære Andreas!Hadde du pusset brillene dine eller skaffet deg et par, så hadde du kunnet finne EVUS Tech i nettbutikken. Du vet vel at EVUS har noe av det rimeligste tilbehøret på markedet? Med en akseptabel kvalitet skal du vite! NB! Jeg tror du er den første som ikke har funnet nettbutikken... doh :titties: Mvh Pål EVUS virker lovende, men har null behov for sikringsholder med voltmeter. Batteriet ligger skjult, så det er av liten nytte for meg. Har EVUS en helt enkel ANL-sikringsholder? Mvh Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Ingen enkel ANL-sikringsholder pr. idag, me gi meg et par dager så skal jeg undersøke... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HastE Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Noen her som kan gi en god pris på ANL-sikringsholder til 51mm2 kabel samt 250A sikring? Er også ute etter fordelingsblokk med 51mm2 inn og 2x25mm2 ut. Du får holder og sikringer optil 800 amp hos Molea as i Moss, tel: 69246570 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 litt av en bumpetibump :p Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 litt av en bumpetibump :p Hihi.. Jeg så ikke på datoen for innlegget jeg.. Får håpe at vedkommend har fått tak i sikkringsholder... Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hehe, sikringsholder har blitt kjøpt, montert, demontert og bilen solgt siden denne tråden var ferskvare :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg