Muggi Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 :crazysant Da var det igang igjen :crazysant Da begynner jeg og drikke :) God nytt år da alle sammen. Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 :crazysant Da var det igang igjen :crazysant Da begynner jeg og drikke :) God nytt år da alle sammen. Godt nytt år. Skal ut å drikke selv nå. Bare sjekket mailen og litt annet groms. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 bare drikke som står i et honda hue eller? :D glad jeg er avholds! :P men men, får vel jobbe videre utover kvelden/natta med å holde byen trygg jeg da :P Godt Nyttår folkens! dere får feire med måte! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Godt Nyttår godtfolk.. avholdsmann jeg, så ikke no alkohol her i gården!! bare fyr eopp raketter og bomber, spise ost å kjeks, feire søster`s bursdag etter kl 24:00... thats it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 CH forum nede? Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wafler Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Nope :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 avholdsmann jeg, så ikke no alkohol her i gården!! Trodde jeg var den eneste i Norge? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hei Forum og websider blir antakeligvis nede i neste uke en gang pga. flytting. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Hei Forum og websider blir antakeligvis nede i neste uke en gang pga. flytting. Mvh lang tid vi snakker om ? 1 uke, 1 dag, 1 time ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 lang tid vi snakker om ? 1 uke, 1 dag, 1 time ?? Hei Satser på så kort tid som mulig. Men slike ting går gjerne ikke så smooth som man håper så det kan være det er borte en dag. Men vi får bare satse på det beste. Normalt skal det gå veldig fort. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulars Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Den bedritne honda klubben kan gjøre seg selv en tjeneste og bli liggende nede. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Den bedritne honda klubben kan gjøre seg selv en tjeneste og bli liggende nede. :thanks Du var jo fryktelig saklig da... Har du noen god begrunnelse for utsagnet ditt da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Den bedritne honda klubben kan gjøre seg selv en tjeneste og bli liggende nede. :thanks hvis du ikke liker honda, så kan du se til hælvette å la være å være inne på hondatråden, og holde dine meninger for deg selv da din idiot..! fucku :thanks moderatorer: sorry for språket ;) blir frustrert over slik fjortisoppførsel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Januar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2006 Kanskje ikke så rart Gulars er så opprørt, hadde jeg også vært om jeg hadde hatt den dialekten/stemmen ;) Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Den bedritne honda klubben kan gjøre seg selv en tjeneste og bli liggende nede. :thanks Er vel heller du som er bedriten :aug: Gjør oss en tjeneste å bli nede. Eller så skal jeg valse deg ned. Blir iritert på sånne som deg. knock Moderator: Min frusterasjon. Dr_S: tenk om de snakket sånn om BMW? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg