JHS Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Å hva har skjedd nå? Forumet er nede igjen... noen som har fått med seg noe beskjed om at det skulle ned? Kommer ikke inn der nå, og kom heller ikke inn der i går kveld... :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna-civic Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Kommer ikke inn der nå, og kom heller ikke inn der i går kveld... :fuckme2: Forsto det slik at serveren skulle flyttes etter forrige gang slik at dette ikke skulle skje, men ser heller dårlig ut... :aug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Forsto det slik at serveren skulle flyttes etter forrige gang slik at dette ikke skulle skje, men ser heller dårlig ut... :aug: Er oppe nå.. siste jeg var inne. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Er oppe nå.. siste jeg var inne. prøvde nettop å kom ikke inn.. det ble plutselig borte mens jeg drev å smurfa inne på forumet i 8tia. klarte ikke å se noen plass at det skulle være nede.. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Fortsatt nede... Blah. Devil Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rex@civic94 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 jaja, så var d på an igjen? Ikke noe side oppe nå heller!! anger2 Siter - Audi A4 B6 S-line 04mod X - Audi A4 95mod 1.8T X - Honda Civic HB 94 mod black pearl edition "Får i ulveklær!!" :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 akuratt nå kunne jeg trengt forumet. Typisk. Håper de får fikset det kvikt. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna-civic Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Oppe igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKEBB3 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 komme ikkje inn eg. hverken på forumet eller på hovedsiden..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Jeg har akkurat prøvd å komme inn, men :fuckme2: Håper det kommer opp igjen snart. Trenger det! Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Motoren min vil ikke starte. Motor varsel lampa lyser, og den gir meg ikke noen feilkoder. I need forum.club-honda.org Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonestarr Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Dette var dessverre en uønsket bivirkning av en oppgradering men det skal være i orden nå :) Det ble ikke gitt beskjed på forhånd fordi disse justeringene normalt sett ikke skal påvirke sidene, men men... Siter KennethSK Club Honda Norway 98 Honda Integra Type R 92 Honda Civic HB ESi - solgt 92 Honda Prelude 2.0i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKEBB3 Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 forsatt ikke oppe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hei Prata med Wafler og han kom inn, mens jeg ikke kom inn. Jeg har Telenor som jeg vet har fucka mye i det siste. Mobipost funker ikke bla. Så det kan vel være noe kødd med noe routing hos Telenor også kanskje? Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna-civic Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 hmm... jeg kom inn tidligere i dag, men ikke nå lenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg