silverNSX Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Savner det selv.. hadde gledet meg til å klikke på det i kveld etter at jeg hadde drivet med motor swap.. se om det var noe som kunne hjelpe meg der. Hei Du er ikke alene om det. Har vært en fortvilt situasjon som det ikke er noe særlig å være midt oppi. Men ser lys i enden av tunnelen. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg som ikke er en Honda-fyr savner det til og med. :D Nå er vel ikke det heeeelt sant siden jeg har en VTi som ganske sikkert blir min snart, hadde satt pris på at forumet funker til jeg får bilen iallefall. Da raser det vel inn med spørsmål om ditt og datt. Stå på! :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doopy Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 All ære til dere som tar tak i dette,men et lite tips,og ønske på veien,lov aldri mer enn dere kan holde :) Lykke til videre,og håper vi får se resultater snart ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jah, ikke lov folk noe før dere er 100% sikker på at det kan holdes. Skuffet igjen. Blah... :fingers: Jaja, godt uansett at ting er på vei opp. Sender et par :titties: til styret som oppmuntring... Ja, Karina de er til deg og. :) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonestarr Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Er det noen som har noen gode tips for å dempe abstinenser, he he... Det er veldig godt å vite at om kort tid så er vi oppe å kjører på en ny og bedre løsning! Ting tar tid men det ordner seg til slutt... Har forresten sendt en forespørsel til Gatebilfolka om plasser, har ikke fått noe svar enda. Ha en fin dag alle Hondaelskere! Siter KennethSK Club Honda Norway 98 Honda Integra Type R 92 Honda Civic HB ESi - solgt 92 Honda Prelude 2.0i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caveman Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 FORUMET ER OPPE! (for så lenge...) Siter Drift Trike Norge www.drifttrike.no Facebook: https://www.facebook.com/drifttrike.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Wohooo!!! :cocain: Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 FORUMET ER OPPE! (for så lenge...) Hei Den er grei. Flott!! Vil bli beregnet noe nedetid i forbindelse med flyttingen. Satser på at vi skal være over i nytt hjem på søndag. Vil bli gitt beskjed om når server vil bli tatt ned og hvor lenge vi blir borte. Kommer tilbake til dette. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hei Den er grei. Flott!! Vil bli beregnet noe nedetid i forbindelse med flyttingen. Satser på at vi skal være over i nytt hjem på søndag. Vil bli gitt beskjed om når server vil bli tatt ned og hvor lenge vi blir borte. Kommer tilbake til dette. Mvh Høres veldig bra ut. Men har CH egen plass på Vålerbanen i forbindelse med Gatebil? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Høres veldig bra ut. Men har CH egen plass på Vålerbanen i forbindelse med Gatebil? Hei Sjekk Club Honda forum om dette. Kenneth har startet en tråd der om dette. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 åssen ble det med medlemskortene?? må vi sende kopi av innbetalingen eller vil de ansvarlige få info om dette fra Tore??? Siter *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Du kan gå inn på CH forumet og se sticky om medl.kort som Martin har skrevet. :) Kanskje du står på listen.. Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 åssen ble det med medlemskortene?? må vi sende kopi av innbetalingen eller vil de ansvarlige få info om dette fra Tore??? Hei Se siste post på CH forum om dette. Jeg skal ha de listene any day nå, men for de som er utålmodig(det er vel de fleste inkl meg) så scan å send mail. MVh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Hei Se siste post på CH forum om dette. Jeg skal ha de listene any day nå, men for de som er utålmodig(det er vel de fleste inkl meg) så scan å send mail. MVh Skal gjøre det... Takk for at dere har fått opp forumet... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna-civic Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Å hva har skjedd nå? Forumet er nede igjen... noen som har fått med seg noe beskjed om at det skulle ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg