Ofius Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Er det noen som vet hvorfor sidene til Club Honda er nede igjen? Det var jo store løfter etter sist gang sidene var nede om at det var laget en back up slik at det ikke skulle skje igjen. Ligger kansje sidene på en annen adresse fortiden? Siter Svein-Ove Sandvik Honda Civic sedan 95' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Aner ikke hvorfor det er nede. Men det er kjipt at det er nede! Kanskje vi skal starte ny Club-Honda :p Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ja nå er siden nede.... IGJEN!! Hadde vi bare fått litt info om hvorfor dette skjer. Sidene har jo vært sinnsykt trege i det siste også... Vet dem som driver med dette gjør det som en hobby og blablabla... men litt info hadde vært fint... savner forumet... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamHonda Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 ny internett linje eller noe som blir plassert hos han med serveren. Ha tolmod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Ja nå er siden nede.... IGJEN!! Hadde vi bare fått litt info om hvorfor dette skjer. Sidene har jo vært sinnsykt trege i det siste også... Vet dem som driver med dette gjør det som en hobby og blablabla... men litt info hadde vært fint... savner forumet... :rolleyes: Enig med deg... Vi har vel blitt lovt at det skal forbedres mange ganger nå. Men det er ikke en ting som er i orden i den klubben! Betalte medlemskapet rundt juletider jeg. Har siden ikke hørt en dritt! Hvis ikke det skjer noe i løpet av april så vil jeg faktisk kreve tilbake pengene mine, at driften av klubben er en hobby driter jeg i så lenge vi faktisk betaler for den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 ny internett linje eller noe som blir plassert hos han med serveren. Ha tolmod. Den tålmodigeheten er brukt opp, det som var av tålmodighet forsvant da sidene var nede over en måned forrige gang... Er dette en reprise? Hvor i all verden blir det av pengene vi medlemmer betaler til denne klubben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Den tålmodigeheten er brukt opp, det som var av tålmodighet forsvant da sidene var nede over en måned forrige gang... Er dette en reprise? Hvor i all verden blir det av pengene vi medlemmer betaler til denne klubben? Ja hvor blir pengene av? Jeg har ikke mottatt noe som tilsier at jeg er medlem. Medlemsavgiften betalte jeg i oktober 2003. Har ikke sett snurten av hverken medlemskort eller noe som helst... dette syns jeg er dårlige greier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 og vi veeeeeeeeeeeeeeenter................. helpme :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 For min del føler jeg ikke at jeg går glipp av noe, men det visste vi jo fra før. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 For min del føler jeg ikke at jeg går glipp av noe, men det visste vi jo fra før. jeg for min del bryr meg lite om hva du går glipp av eller ikke.. Vi i club honda vil gjerne ha et oppegående forum vi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 jeg for min del bryr meg lite om hva du går glipp av eller ikke..Vi i club honda vil gjerne ha et oppegående forum vi :) Ser jo ikke ut til at vi kan få det selv om vi betaler for den da så... Starte ny, egen klubb kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 eiere at forumet burde i det minste har sendt en mail og sagt at de beklaget at siden var nede eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Ser jo ikke ut til at vi kan få det selv om vi betaler for den da så... Starte ny, egen klubb kansje? hehey : :titties: Sehr gut idè! Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 For min del føler jeg ikke at jeg går glipp av noe, men det visste vi jo fra før. LOL! Heh. Det blir nok bedre med tid og stunder. Lov å håpe ihvertfall.. :knob: Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Ser jo ikke ut til at vi kan få det selv om vi betaler for den da så... Starte ny, egen klubb kansje? Slettes ingen dum idè egentlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg