Gå til innhold

Nye felger (bilder)


awt

Anbefalte innlegg

Tøft... Gleder meg sinsjukt til eg får mine...! Ka betalte du for dine med dekk? Hadde de det travelt på dekksenteret i dag? Venter på at Kjell Erik skal ringe meg anngående nye dempere... ble jo ødelagt etter monteringen av senkefjærene...

Det kom på litt over 10K. Vet ikke hva de hadde, men det virket ikke sånn ut.

 

Hva slags felger er det? Dimensjoner? Og hvor mye betalte du?

Og hva slags dekk bruker du på de?

 

Det ble dritsprekt, rett og slett, og felgene var sinnsykt kule :)

Felgene er TSW Catalunya 7x17, om jeg ikke er den første i Norge med disse felgene, så er jeg ihvertfall ikke langt fra. Dekkene er Regal(?) 205/40-17 eller noe slik. Prisen skrev jeg i posten over. :)

 

Dette så jo veldig bra ut, nå skulle du bare ha senka litt :titties:

Senkesettet ligger hos dekkforhandleren, men de hadde vist ikke tid helt enda, så det kommer.

 

Ey!erru interisert å selge dai gamle felgane kansje?har kun noken stygge kaspler på min no,hadde kansje helpt litt på usenede til eg får cash til nye alu!:)

Ja, jeg kan det, men felgene er enormt stygge, og den ene mangler deksel over boltene siden forrige eier tok det av med vinkelsliper. To av dekkene er også ganske utslitte og jeg er usikker på om de er lovlige. Hvis du fortsatt er interessert etter dette så er det bare til å komme med bud, du bor ikke så langt vekke heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde0226cz.th.jpg

 

kan få kjøpe disse av meg. 7x15. Bare gi meg ett bud det.

 

Ossen er spora i dekka da?ekje akkurat so sinnsjukt rik for tida,har noe stash liggandes om du e interisert i mellomlegg da...peace :)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan det, men felgene er enormt stygge, og den ene mangler deksel over boltene siden forrige eier tok det av med vinkelsliper. To av dekkene er også ganske utslitte og jeg er usikker på om de er lovlige. Hvis du fortsatt er interessert etter dette så er det bare til å komme med bud, du bor ikke så langt vekke heller. :)

 

hehe,tviler på da e so aktulet da...men takk anyway:)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår