Mandel Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 acoupe har en liggende fra golf 3 den får du sikkert skitbillig om den passer Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja han kan jo bare lese tå delenummeret hvor bor han da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 fikk pumpen i dag og den passet SELFØLGELIG ikke det gjør aldrig noe eg kjøper på "nett" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 send den i retur så skal du få penga tilbake. ifølge etka så skulle det være den. det der er kjipt Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 ja kan bare sende den opp igjen har jeklig med frimerker som eg ikke blir kvitt .denne pumpen er slik som har releet en annen plass tror jeg mens min gamle er med reelet inni pluss at på denne er den en ventil som bestemmer om den skal pumpe eller suge . mens på min er det bare polene på motoren . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg