OLW Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 ja som sagt motoren i min e kanon svidd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 delenummer på den da kanskje ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Prøv på http://www.bruktbildeler.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 takk og det funker slik at man må ringe til de som kommer opp og høre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 er det sånn vakumsak som på golf/jetta 2? isåfall har jeg en liggende i garasjen Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hmmm den veksler velø egentlig mellom vakum og og pumpe luft . så vidt eg skjønner . men har du ett bilde ? er det to dørs golf /jetta eller 4 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 har ikkenoe kamera om dagen. det har vært til 4 dørs. men vil tro at den bare lukker fortere hvis det er to dørs. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 tja den eg har går og på bensinlokket og bakluken . men burde hatt bilde ja kan vel ta bilde av min men den e demontert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 jepp det gjør jo min også. den har sitti på en 91 mod jetta.. er garantert den samma som du ha.. kom med bud Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 400 ? sikker på den virker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 hvis den ikke hadde funka så hadde jeg kasta den. 400 kr er greit+ frakt sef. enten så sender jeg i oppkrav eller så forhåndsbetaler du. har ahtt problemer med folk som ikke har betalt for seg før så tar ikke mer sjanser på det har forestten delnr på den.. det er 443 862 257 A så kan du sjekke på din. det står på det grønne lokket Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 357 962 257 a er delenummeret på min .=? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 jeg har sjekka opp litt og det er garantert den samma pumpa. det er vist samma pumpa på 84-92 golf 86-91 golf syncro/rallye/country 84-92 scirocco/corrado 81-88 passat/santana 85-88 passat syncro/4 motion 84-92 jetta 88-91 jetta syncro det er ikke alle den passer til. men noen av dem. men bare for å vise deg at den er riktig iværtfall Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 oki då får vel bare satse på det då .at det funker men kordaN KAN EG SENDE DEG PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 trykk på nicket mitt og så kommer det opp litt valgmuligheter.. og så trykker du på send privat melding Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg