Gå til innhold

S: Brock B2 9x16

Ranger emnet


VeeDub

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

9x16 blir litt stort synes jeg =) hadde det vært 8 elns så

Kjøp hjula.. Kjøp G60 breddere.. Kutt i skjermene under bredderne, smør på grunning og lakker over.. Kjøp deg et stivt senkesett, helst justerbart.. Finnes mye billi og bra fra utlandet.. Send PM om du trenger hjelp.. :)

 

9x16, mye senk på Golf 2.. Hjelper på.. Ikke noe å vente på!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp hjula.. Kjøp G60 breddere.. Kutt i skjermene under bredderne, smør på grunning og lakker over.. Kjøp deg et stivt senkesett, helst justerbart.. Finnes mye billi og bra fra utlandet.. Send PM om du trenger hjelp.. :)

 

9x16, mye senk på Golf 2.. Hjelper på.. Ikke noe å vente på!

 

 

hehe, har alt kjøpt meg G60 breddere! værre med gewinde, da jeg er usikker på om det blir gewinde eller vanlig senk

 

har jo et budsjett på 88 000 da

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har alt kjøpt meg G60 breddere! værre med gewinde, da jeg er usikker på om det blir gewinde eller vanlig senk

 

har jo et budsjett på 88 000 da

 

hvem har gitt deg 88.000 da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med frakt av felgene da? Langt herfra til kongsvinger ;)

Vil helst at de skal hentes... har ikke peiling på hvor mye det koster å sende felger. Ser ikke for meg at de bare kan leveres på Kiwi Posten heller liksom.. ush, neei... redd for at de skal være uforsiktig å ødelegge kantene eller noe lignende... ikke noe dekk som beskytter felg kanten heller

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår