audi coupe Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 er det noen av dere som har prøvd å sette inn golf2 dash i golf1 noen gang????kjøpte en komplett golf2 delebil så tenkte jeg at jeg kunne prøve å sette inn det som sitter i den da jeg alikevel skal bruke el.nettet..råd og tips om hvordan og hvor mye jobb det er mottas med takk mvh Benny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Her er et bilde som forklarer litt, håper det hjelper. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Februar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by gtpassat Her er et bilde som forklarer litt, håper det hjelper. hvor fant du det der????ser ut til å komme tilnytte... takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 hvor fant du det der???? Husker ikke men hadde det liggende på maskinen, det er bra noen får nytte av det. En kamerat av meg hadde mk2 dash i mk1 en sin men jeg husker ikke hva han gjorde for å få det til å passe men jeg kan spørre han. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 jeg kan ta av dashboret(golf 2) i min golf 1 å ta å se hvordan det er festet! Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by AUGU jeg kan ta av dashboret(golf 2) i min golf 1 å ta å se hvordan det er festet! Hvordan farge er det? :D :D :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 samme som du har jonte Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 når jeg satte inn mk2 dashbord i en mk1 pressa jeg det på plass på en måte og festa det på sidene... det er 2 festewr forran også men det går bra uten de også.. satt jo værtfall bra nok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Originally posted by nilssolli når jeg satte inn mk2 dashbord i en mk1 pressa jeg det på plass på en måte og festa det på sidene... det er 2 festewr forran også men det går bra uten de også.. satt jo værtfall bra nok.. Det satt ikke så lenge.. Sitter bra løst nå.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Skjønner ikke helt hvorfor dere vil skifte til 2`er dash i golf 1!? Jeg liker det som står i orginalt jeg! Med orginalt sotet håndbrekk-varslings-lys og greier...:D Hvis jeg først hadde tatt meg bry med å skifte det, så ville det nok blitt til corrado dash, men etter min mening, så er det litt for mye arbeid i forhold til det man får igjen! Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg