Gå til innhold

Grom Jordebil (?)

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

Er det virkelig så mye arbeid å den i stand igjen da?

 

Nytt tak, skjermer og dører? Litt sveisejobb, men har sett værre utgangspunkt..

 

Mye skal du ha for motoren da?

 

Det er ikke bare-bare. Den er seriøst klippet istykker. Ikke bare fjernet tak og dører. Alt er revet av med hydraulikk verktøy. Mye skader i karrosseriets struktur, og det er ikke bare å lappe det sammen.

 

Motoren ville jeg selge for 40 lapper. (evt. søk etter annonsen).

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

 

God idè. Skaff meg en rustfri SA med gåen motor til en fin pris, så setter jeg igang.

 

Må flytte over instrumenter også pga. startsperra. Hadde vært kult med en SA med IMSA widebody, og moderne interiør fra RX-8. Og RENESIS motor.

 

mvh

 

Var det noen som sa IMSA widebody? HELT TILFELDIGVIS står det en til salgs på RX7club.com akkurat nå! Dønn strøken med custom felger, rustfri og sa jeg dønn strøken?

 

Kjøp den, selg den kurante motoren som følger med og sett igang! Hadde du gjort noe slikt, hadde du fått plass på alteret mitt! Rett ved siden av 12A motoren!!!!

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen som sa IMSA widebody? HELT TILFELDIGVIS står det en til salgs på RX7club.com akkurat nå! Dønn strøken med custom felger, rustfri og sa jeg dønn strøken?

 

Kjøp den, selg den kurante motoren som følger med og sett igang! Hadde du gjort noe slikt, hadde du fått plass på alteret mitt! Rett ved siden av 12A motoren!!!!

 

Legg ut noen bilder da, eller link til denne annonsen!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1979 IMSA wide Body

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

1979 Mazda RX7 12A

60K original miles

IMSA wide boy kit

Header and ehaust upgrades

Suspension kit.

Brand new Race seats

Boyds billet wheels

Thumpin stereo system

$4,950 firm

 

 

 

all.jpg[/img]

 

http://www.rx7club.com/showthread.php?t=415766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk det akkurat før meg!

 

En av de råeste SA`ene jeg noen sinne har sett! Ta en titt på prisen en gang til! 5000 dollar! Det er jo rett og slett latterlig! Du får ikke kjøpt en shabby SA i Norge for denne prisen!!

 

Så forresten en helt lik til salgs i surkålland (der de kan kjøre så fort de vil) på Mobile.de for et par uker siden.

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk det akkurat før meg!

 

En av de råeste SA`ene jeg noen sinne har sett! Ta en titt på prisen en gang til! 5000 dollar! Det er jo rett og slett latterlig! Du får ikke kjøpt en shabby SA i Norge for denne prisen!!

 

Så forresten en helt lik til salgs i surkålland (der de kan kjøre så fort de vil) på Mobile.de for et par uker siden.

 

Den der var jo rå den! :)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Så den der for en stund siden. Men jeg har en SA allerede.

 

Hmm....?

 

Er det noen som vil ha en RHD SA 12A Turbo (Original) ? Kanskje selge min, og kjøpe den i USA?

 

SA'n min er en 83, og er en FB etter Euro-standard. 12A turbo originalt som går som ett skudd.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår