Gå til innhold

Grom Jordebil (?)

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er faenmeg en SYK jævel!

 

(ser forresten at det er en RX8 :rolleyes: )

 

1.premie til MortenF :)

 

Det er en high power også. Med xenon, 6 gir, etc..

 

"vi skulle bare tulle litt med bilen til Pappa for det var jo 1 April" sa Bærumsguttene jeg kjøpte den av. Kompisen uttalte "Den kostet jo ikke en million engang"

 

Jeg forsøkte å kjøre den på streetmeet, men det var vel kanskje like greit at den ble hjemme?(Politi) Egentlig virket den fin å kjøre, bortsett fra noe trekk, og endel gassheng (noe elektronikk-feil, for noen ledninger er klippet av).

 

Også går den sinnsykt bra, spes siden den er lettet :roll:

 

Men nå kommer utfordringen. Hva skal jeg putte en 240 hk Renesis motor i? Mazda 1000?

 

"Time will show"

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke tuller da? Virker som at den E-klassen har tyske skilter, serru :D

 

På en annen side, er det vanskelig å si, men.. Uff..tragisk det som har skjedd med denne fantastiske bilen.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke tuller da? Virker som at den E-klassen har tyske skilter, serru :D

 

På en annen side, er det vanskelig å si, men.. Uff..tragisk det som har skjedd med denne fantastiske bilen.

 

Heisann, Sherlock. ;)

 

Det var ikke noen bærumsgutter som solgte den, men helt seriøst, så ble den ødelagt med vilje. Brannvesenet skulle vise på TV hvordan man redder ut folk i biler som har kollidert. Og de gutta gidder ikke/har ikke funnet ut hvordan man skal åpne en dør. Så de bare reiv (-ja, reiv!) av dørene, og klipte av taket med hydrauliske sakser.

 

Bilen er...*-kremt, var helt strøken før de startet. Nå har den kjørt 3380 km (ny).

 

Jeg tenkte på å selge motoren, men det var ingen respons (-så langt). Det er litt rart, for jeg synes motoren er helt rå. Så mye effekt uten turbo, den er ny, og det holder som bare Fa**.

 

Det blir vel en delebil + hive motoren i noe morsomt Mazda RWD.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så mye arbeid å den i stand igjen da?

 

Nytt tak, skjermer og dører? Litt sveisejobb, men har sett værre utgangspunkt..

 

Mye skal du ha for motoren da?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett den i en SA! Gjør det gjør det gjør det gjør det! Og så kan jeg kjøpe den billig,siden du allerede har så mange mazdaer fra før!!

 

Hei.

 

God idè. Skaff meg en rustfri SA med gåen motor til en fin pris, så setter jeg igang.

 

Må flytte over instrumenter også pga. startsperra. Hadde vært kult med en SA med IMSA widebody, og moderne interiør fra RX-8. Og RENESIS motor.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår