Gå til innhold

Billig tettemiddel

Ranger emnet


TazDevil

Anbefalte innlegg

Jeg skal tette noen kasser i dag, lurte bare på hva jeg bør bruke og hvor jeg får kjøpt mye av det billig... og så lurte jeg litt på hva jeg bør bruke til å dempe kassene med... pluss pris og butikk selvfølgelig.

 

---

TazDevil

Russ '05

Er ikke kassen tett, bygg ny!

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er viktig å lage kasser som er tette fra begynnelsen av, men som en ekstra sikkerhet tenkte jeg, det er en DIGER kasse... skal brukes til 4x12". Men har de noe dempemateriell på torshov eller bilextra eller noe?! Har aldri sett etter det der, bor i nærheten av begge....

 

---

TazDevil

Russ '05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er viktig å lage kasser som er tette fra begynnelsen av, men som en ekstra sikkerhet tenkte jeg, det er en DIGER kasse... skal brukes til 4x12". Men har de noe dempemateriell på torshov eller bilextra eller noe?! Har aldri sett etter det der, bor i nærheten av begge....

 

---

TazDevil

Russ '05

 

var innom torshov bildeler i Sarpsborg idag, og der hadde dem både dempeull, og dempematter...

 

Har sikkert der du bor også...

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller beste til å dempe kasser med er ekte natur ull av sau og det selger Autod.no , koster 150kr pr kilo og èn kilo er veldig mye, så du klarer deg sikkert lenge med 2-3 kilo til en stor kasse. Alternativt så selger han dempematter som du limer inni kassa, disse også fungerer meget bra. Ring Anders på 41203250, han sender fraktfritt med posten:)

 

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår