Gå til innhold

få ut cdspilleren?

Ranger emnet

RuuDpus

Anbefalte innlegg

Har en cdspiller med sånn avtagbar front.... skal sette enn en sub og forsterker nå... det jeg lurte på er hvordan jeg skal få ut resten av cdspilleren? slik at jeg får tilgang til ledninger osv... og hvordan skal ring kobles? noen som har noen tegninger eller har lyst å forklare en amatør?

mvh espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken spiller?

Er det 4 runde hull helt ute i sidene i plasten under dekselet?

Isåfall stapper du inn strikkepinner eller ståltråd til det "klikker" og røskern ut ;)

Ellers er det sikkert etpar spor for noe bredere spatellignende saker som skal dyttes inn.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken spiller?

Er det 4 runde hull helt ute i sidene i plasten under dekselet?

Isåfall stapper du inn strikkepinner eller ståltråd til det "klikker" og røskern ut ;)

Ellers er det sikkert etpar spor for noe bredere spatellignende saker som skal dyttes inn.

ingen hull eller noe.... syntes jeg har prøvd alt jeg, men den sitter som bare det... er en Clarion spiller.... tør liksom ikke røske til tilfelle den går i stykker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen hull eller noe.... syntes jeg har prøvd alt jeg, men den sitter som bare det... er en Clarion spiller.... tør liksom ikke røske til tilfelle den går i stykker :P

På 90% av alle spillere trenger du bare en litt tynn flat trekker, gjerne to, stikker de inn omtrent midt på ramma på hver side, og hører et klikk (ikke alltid,men) så er det bare å lirke forsiktig frem og tilbake til du til slutt får tak i spiller'n og kan dra den ut... :) :)

Fulgte vel med uttrekkere med spiller'n også,vel... :rolleyes:

Men det er jo noe av det første som forsvinner sporløst... :roll:

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 90% av alle spillere trenger du bare en litt tynn flat trekker, gjerne to, stikker de inn omtrent midt på ramma på hver side, og hører et klikk (ikke alltid,men) så er det bare å lirke forsiktig frem og tilbake til du til slutt får tak i spiller'n og kan dra den ut... :) :)

Fulgte vel med uttrekkere med spiller'n også,vel... :rolleyes:

Men det er jo noe av det første som forsvinner sporløst... :roll:

*kremt* uttrekkere? *kremet*

de har jeg aldri sett noe til.... cdspilleren fulgte med bilen ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Er en Clarion DB328R.... Er ingen steder jeg kan stikke inn noe.... bare et litt avlangt hull i bunnen på midten, men tror ikke den er til dette.... ellers er det 2 skruer midt på spilleren, er ikke disse da tro? litt kjipt å skru de ut så går hele driten istykker:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider