Jonte Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by nitewlkr Dersom du har en 16V så har du vel 256mm og da går 14" på.... Har G60 bremser på min. 280mm, da går ikke 14" på Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Jonte Har G60 bremser på min. 280mm, da går ikke 14" på Kjører ikke du med 14" vinterfelger? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Jonte Har G60 bremser på min. 280mm, da går ikke 14" på bullshit finnes 14" felger som går på.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by LupoB0Y Kjører ikke du med 14" vinterfelger? Nope. De passer ikke. Har nettopp kjøpt nye 15" Momo Racer felger som jeg skal ha som vinterfelger.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by G60Turbo bullshit finnes 14" felger som går på.... Selvsagt. Compomotive osv.. men, Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mx-MaN Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Hvor stor felger får jeg plass til på en orginal Golf ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2003 Originally posted by Mx-MaN Hvor stor felger får jeg plass til på en orginal Golf ? Hvor langt er et snøre? Mener du uten å gjøre noen ting med skjermer osv? I så fall vil jeg ikke gå lenger enn 7-15 med 205/50 på Golf II, ET 40-35. Det går garantert. Siden ingen biler er helt like varierer det fra bil til bil Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Det sitter faktisk 9,5x16 bak på den bilen til kameraten min, det er ikke så mye igjen av skjermbua da Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Så A2 tdi`n :) ..under kongsvinger marken ifjor.. Bra med gateliv på vinger da Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Det er nok av de som kjører opp og ned gata i Vinger ja :P Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Angående det med felger og bredde osv.. :) Nå har jeg TSW Venom felger som er 7,5x16. På bildet ser dere hvor langt innenfor skjermbredderen felgen er. Det ser ikke så pent ut.. Jeg har sjekket litt og ser jo at bredderen er festet ganske langt ut på skjermen fra før, det må vel gå ant å kutte bort litt å feste bredderen helt inne? Noen som har gjort dette? Jeg har spacere. 2stk 8mm og 2stk 20mm. MEN, trur kanskje det blir litt mye med 20mm forran? Eller, hva sier folk som har videre peiling på dette? Takk for tips... Skal ta flere bilder¨ Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Originally posted by Eibach Det er nok av de som kjører opp og ned gata i Vinger ja :P skal være enig i att det er noen som kjører opp og ned gata, men det er ikke som det var før det bygde om tog station, da var det liv da..... Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 egentlig har dette ingenting med 16x9 og gjøre men... Enig ..Det var på stasjonstomta det var liv ja.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 spiller det noe rolle det da,,, Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Kay Arne: Er det du som kjører den blå super styla 3`ern? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg