Gå til innhold

Subaru Justy motorbytte 1.2L---)1.8L

Ranger emnet


Ok`n

Høyrest prosjekete heilt tåkete ut?:)  

65 stemmer

  1. 1. Høyrest prosjekete heilt tåkete ut?:)

    • Ja!
      10
    • Nei!
      29
    • Funker kansje det..
      26


Anbefalte innlegg

Bremser er vell ikke så vanskelig å få til, kan sikkert bruke dei som står på en 1800glx eller Turbo.

 

1800 sugemotoren har 90hk.

1800 turbo motoren har 137hk.

 

Utrolig rå lyd i desse med effektanlegg.

 

Incetion på turbo motoren da?e da noko stress å montera dumventil på slike og? :rolleyes:

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hah, genial idè! Pappa kjørte en slik en 1800t før, og de går ikke så verst

orginalt. Og Justyen er jo mye mindre.. Så du skal nok få en hissig prompebil ja!

Tenk og kjøre fra alskens hevvi gatebiler med en justy da! Haha!

så spørs jo det med godkjenning :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal opp neste onsdag på voss og høyre med biltilsynet om ka som skal til for å godkjenne noko sånt!skal høyra med forskjellige biltilsyner og,for kjenner noken som har forskjellige erfaringer med forskjellige stasjoner...sikker på at det var 3cyl på di gamle?trudde da va 4cyl eg... :rolleyes:

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har en 1800glx motor ligende med forgasser, men mangler litt slanger her å der. Du kan få den for 1000kr. den har gått 160 000km og er i bra stand men ganske skitten dah.

 

Fant ut att den mangla forgasser men eg har girkasse, mellomaksling, radiator og noen eksos deler. Alt i bra stand men skittent seff.

 

Kan få alt for 1500kr men du må hente delene. Pm meg duh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, og kjører selv en Justy j12.

Har lekt litt med tanken på å sette inn ny motor i bilen, men lurer på hvordan i all verden man skal finne en motor som passer, + hvordan i all verden man skal få godkjent denne. Er bare en 3syl motor på ca 60-65hk.

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, og kjører selv en Justy j12.

Har lekt litt med tanken på å sette inn ny motor i bilen, men lurer på hvordan i all verden man skal finne en motor som passer, + hvordan i all verden man skal få godkjent denne. Er bare en 3syl motor på ca 60-65hk.

har du kamera? evt ta bilder av motoren så alle får se hvordan det ser ut i motorrommet på justy'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår