Nox Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Jeg fant et komplett 240 r-sport setetrekk på høggern idag og lurer på om det egentlig har no slags verdi eller no ettersom jeg ikke har sett det til salgs før eller i noen bil for den saks skyld.. uansett så ble setene mye diggere med r-sport trekket på:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Jepp det har verdi, de er nesten umilig å få tak i, i noen eksempler! Hvilken farge var det? og var det med bakseter også? Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 jeg sier det igjen...O HELLIGE R-SPORT DELER OG UTSTYR...dette har samleverdi og er faen ikke lett å få tak i billig og strøkent Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 For og bakseter ja, med nakkestøtteputer foran. Tror baksetetrekk er så og si strøkent mens forsetetrekkene har et lite hull eller to. Det er vel mulig å fixe om man gidder. Sånn ser de ut: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 de der er verdt iallefall 1500 kr. for salg i privatmarkedet. Treffer du på en entusiast så får du antagelig enda mer. Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Her er mine R-sport trekk Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 bilder Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 bilde Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Så ganske bra ut det der da :) Egentlig er ikke setetrekk noe særlig.. Om jeg hadde funnet noen brae til mine seter hadde jeg nok kjøpt. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 dette koster 3500kr nytt. lå et komplett sett til salgs på isbergs høvik i jula...har selv hatt et brunt et... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 hvor mye ? Er intressert i å kjøpe dem hvis de er til salgs. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 tja.. hadde ikke planer om å selge men hvis budet er godt nok så er jo allt til salgs.. men du får bare komme emd et bud Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokek Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Hmm. Finnes det R-sport trekk til 740 også? Trodde det bare var et 240 fenomen, eller går trekkene om hverandre på 740/240. Er ikke setene forskjellige da? Siter mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 er egentlig til 240 men funker på begge Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 De passer fett til 740 også. Det var bare å "putte" på. Eneste var nakkestøtta som var litt forskjellig, men den gikk på. Setetrekket gjør setet mye bedre å sitte i. Det har ekstra sideputer så man ikke sklir rundt i setet i svingene :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg