Gå til innhold

Hva synes vi egentli om Lørdag 16 April?

Ranger emnet


Simon

Anbefalte innlegg

Som jeg sa i en annen tråd, lage et sms-basert system hvor man ikke kan regge seg uten å være anbefalt fra noen som er regga fra før. I starten putter man (dvs de som lager systemet) inn folk man vet er seriøse som så sprer det glade budskap videre.

 

Ev. kan man legge inn de som har over X antall poster her på forumet og satse på at det går bra..

 

mitt forslag er at dato blir fastemt, men plassering på treffet og backup steder ikke blir offentlig gjort før dagen før eller et par dager før..

Status Bilpark: Omega 3000 Turbo, Omega 3000, Omega 2,0, Omega 2,6, Rekord E2 2,2i, Rekord E1 2,0S, Rekord D 1,9, Ascona B 2,0S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mitt forslag er at dato blir fastemt, men plassering på treffet og backup steder ikke blir offentlig gjort før dagen før eller et par dager før..

 

Noe sånt høres ut som en god idé ja. Jeg er fortsatt litt usikker på hvordan en innmeldingsgreie kan funke for å sikre at alle som burde få beskjed blir meldt inn osv, men at det må være en eller annen form for sikkerhet/invitasjonsgreier etc for å sikre at ikke hvem som helst kan melde seg på er sikkert.

 

Jeg kan evt gjerne stille med progging samt sms-gateway for distribusjon av meldinger om folk her synes dette er en god idé.

 

Edit: Dato må jo nødvendigvis fastsettes lenge på forhånd slik at folk skal kunne sette av dagen etc.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt kurrant å lage sikkelig opplegg hvor alle vet hvor og når det er fra første stund posten blir lagt ut.

 

Om dere tror at politiet ikke finner det ut uansett, så er dere virkelig naive.

For min del er det heller ikke noe problem å ha politi på treffene.

 

Kanskje det tom. kan fjerne en del av fylletullet som er, med knuste flasker og annet dritt.

 

Vet iallefall at jeg ikke er alene om å synes det var veldig fint å ha de der.

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i Alt syns jeg meetet var greit jeg :rolleyes: ....Det at det kom så J..... mye snut hadde jeg ikke regna med, og dette gikk nok mye utover burning og annet show!!! doh Det var vel det eneste triste med det kanskje...men jeg var positivt til alt annet!!! :D Folk viste jo entusiasme opp i det hele og folk prata jo og virka greit fornøyde uansett...og ja da skjønner jeg dem jævlig godt når vi faktisk klarer å samle over 500 biler på en plass!!!

 

Tror til og med purken stussa litt på hvordan vi hadde klart det :titties:

 

Så vi viste dem hvertfall at de ikke hverken kunne ellr kan stoppe oss når det gjelder å samle oss for å vise hverandres interesser, selv om purken synes dette er teit og farlig som dem sier!! :dude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt kurrant å lage sikkelig opplegg hvor alle vet hvor og når det er fra første stund posten blir lagt ut.

 

Om dere tror at politiet ikke finner det ut uansett, så er dere virkelig naive.

For min del er det heller ikke noe problem å ha politi på treffene.

 

Kanskje det tom. kan fjerne en del av fylletullet som er, med knuste flasker og annet dritt.

 

Vet iallefall at jeg ikke er alene om å synes det var veldig fint å ha de der.

 

nope-mx3

Tror faktisk det hjalp litt på fylletullet som var der i går. Så dem helle ut ganske mange ølflasker/rusbrusflasker på bakken. Dette synes jeg er flott. Fyll kan vi klare oss uten. Men om noen står og burner litt for seg selv synes jeg dem skal gjøre det. Det gir liksom litt stemning der. :)

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt forslag er at dato blir fastemt, men plassering på treffet og backup steder ikke blir offentlig gjort før dagen før eller et par dager før..

 

Hvis man legger opp et backup sted bare to timer før på nettet følger jo purken seff med på hvis det skal foregå. De sitter klar med x antall biler or rykker ut til dit det blir planlagt.

 

Jeg tror det eneste som funker er sms, men det varer vel ikke mer enn en times tid før onkel er på et backupsted uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det eneste som funker er sms, men det varer vel ikke mer enn en times tid før onkel er på et backupsted uansett...

 

Uansett må man jo regne med at de finner ut av det ganske kjapt ja.. Poenget var vel å unngå at de står klare med femten biler og helikopter i lufta..

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med HELE greia er jo at dere fortsatt diskuterer dette online (her på bilforumet.net), hvor også politet har fått all infoen ifra (som de sier i artikkelen i romerikets blad), så uansett hva som skjer så vil onkel blå alltid være forberedt hvis diskusjonen fortsetter å foregår oppe for "allmennheten".

 

-Har mange forslag jeg, men er jo litt dumt å motstritte meg selv ved å poste akkuratt disse her.

 

Skulle bare ønske vi kunne fått et skikkelig treff for engangs skyld uten at både onkel blå og noen av våres egne måtte ødelegge for resten.

Og det er faktisk ikke umulig å få til.

 

 

-Andy

s2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med en sperra plass for børning er at vi blir så mange at plassen på de parkeringsplassene vi kan bruke blir fylt til randen som regel.

 

Ved skedsmohallen hadde det hvert fint å brukt ene plassen til parkering og andre til børning og donuts, men da er det ikke plass til så mange biler.

 

Ifjor så var det jo også litt streetracing på 4feltern, detta hadde også hvert kult å få gjort i samarbeid med politi. Det er kanskje 2-3 streetmeet i året, så jeg syntes faktisk politi kunne hvert med på å lage dette.

 

1. Stengt av en plass for donuts og børning.

2. Utpå kvelden tatt et par timer med avsperring av en vei til dragging, på eget ansvar fullstendig og forsikringa gjelder ikke. Sperre publikum langt nok unna veibanen og sånn. Men de skal jo ha ambulanse og diverse på slike arrangementer, tror det hadde gått fint uten jeg for et par timer.

3. En kveld med fritt for bøter og henvisning til vegvesenet. Forutenom biler som faktisk er vandrene dødsulykker, for er noen som hamrer sammen en bil som aldri burde hvert på veien bare for å komme seg et sted.

 

Men dette gjør de vel ikke uten å få noe tilbake, men det er vel nok folk som kan stille opp i distriktet som det blir holdt for å ta litt initativ til å rydde etter oss. Enkel rydding av søppel og kanskje litt soping rundt børninga. Jeg vet jeg hadde gjort det.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med en sperra plass for børning er at vi blir så mange at plassen på de parkeringsplassene vi kan bruke blir fylt til randen som regel.

 

Ved skedsmohallen hadde det hvert fint å brukt ene plassen til parkering og andre til børning og donuts, men da er det ikke plass til så mange biler.

 

Ifjor så var det jo også litt streetracing på 4feltern, detta hadde også hvert kult å få gjort i samarbeid med politi. Det er kanskje 2-3 streetmeet i året, så jeg syntes faktisk politi kunne hvert med på å lage dette.

 

1. Stengt av en plass for donuts og børning.

2. Utpå kvelden tatt et par timer med avsperring av en vei til dragging, på eget ansvar fullstendig og forsikringa gjelder ikke. Sperre publikum langt nok unna veibanen og sånn. Men de skal jo ha ambulanse og diverse på slike arrangementer, tror det hadde gått fint uten jeg for et par timer.

3. En kveld med fritt for bøter og henvisning til vegvesenet. Forutenom biler som faktisk er vandrene dødsulykker, for er noen som hamrer sammen en bil som aldri burde hvert på veien bare for å komme seg et sted.

 

Men dette gjør de vel ikke uten å få noe tilbake, men det er vel nok folk som kan stille opp i distriktet som det blir holdt for å ta litt initativ til å rydde etter oss. Enkel rydding av søppel og kanskje litt soping rundt børninga. Jeg vet jeg hadde gjort det.

 

høres bra ut men skjer aldri, tenk avisoverskriftene ungdom døde i bilkræsj i ellevil fartslek arrangert av politiet!! selv om det er å ta det på spissen, er det grunn nok til at politiet aldri vil støtte det, det vi trenger er et lovlig sted med stripe!!! og kanskje en driftebane :D

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er to av oss som liker show. Resten av gutta her synes tydeligvis det er dritfett å beundre lakken og "stylingen" på slitne Golf 2ere og Sierraer.

 

Er nok flere som liker show her... OBS Lillestrøm er råeste streetmeet jeg har vært på, og er egentlig en stor grunn til det.. Litt brent gummi hører med..

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen her som har noe info om den røde audiobahn supra'n som sto på shell'en nedenfor metro. Den var ganske "all right lixom" =)

 

Den røde supraen tilhører en fra Elverum.. Mener å ha hørt den har benka 496 hk i fjor, og svææært stereo i den.. Skikkelig rå bil..

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer på Streetmeets når noen shower med å børne litt?!?! Jo, nesten alle løper for å se. Tenk på OBS i Lillestrøm. Hvor fett DET var! Da var det plutselig ingen som titta på biler lengre, og daaa var det fett med burning! Pokker også, man må jo ha litt SHOW! Jeg sier JA til burning, så lenge folk ikke gjør det slik at det spruter ned andres biler (er jo ett hælvette å få av). Å gå å glane på de fine bila som er der, er bra det, men blir tamt når man har tatt en runde eller 50... Streetmeets skal være litt spennende også, ikke bare "nei gutten min, nå du følge loven til punkt og prikke"!! Det er også greit å ha det på Gardemoen, men det blir aldri det samme når man plutselig må begynne å BETALE for å igjen komme seg på "vanlig" treff. Fyllefanter synes jeg absolutt kan holde seg på den lokale pub'en eller noe sånnt, ikke på Streetmeet!

 

OBS var grisekult!!!! Ikea var kjempebra (børning, og drag)! Metro fint og bra, men kjedelig!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår