sony606 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 jeg ringte på en primera i kristiansand, men var ikke bilder av den på nett, og fyren som hadde den var litt smårar hørtes det ut som ;p så jeg trenger noen som kan bare stikke innom å sjekke den bilen, rust og slikt ting. eiern påstår at det ikke er rust på den, og at den var tectyl behandlet, men begge kanalene var skiftet på den. noen som har lyst å dra å se litt på den? for hvis det virkelig ikke er rust på den, så drar jeg å henter meg en til primera, så har jeg gammelbilen som delebil ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1113650902408?finnkode=5351635&sid=1aILeKsEV902395&pos=5 der er urler til bilen.. noen som melder seg frivillig? og please ikke dra å se på den og kjøp den selv, jeg vil ha meg ny primera for den jeg har skal selges :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 17k hm.. bare ikke kjøp deg en til dritbil da.... Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 vel, den har gått i kristiansund, og koster 17K, så vil tro det er mye rart med den der. så who knows... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 tja.. er en utlending tlf nummeret er registrert på.. ser også at nummeret er registrert fiskåveien 8, og jeg jobber i nummer 4.. stikker bort i morgen i lunsjen og ser. tipper den har gått mærmere 300000 hvis det er den jeg tror. lyseblå.. hører fra meg :) Svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg