drturbo Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 I påsken hentet jeg meg ny Ascona B. Soltak og skjermbyggere i stål!!! Fikk med 2.2i motor, smidde lavkompstempler, polerte råder, ekstra blokk, 5tr kasse, recaro interiør og dørsider, riktig mellomaksling, senkesett, ekstra innsprut, org. tonede ruter og masse annet snacks, så nå blir det en turbo bil til. Ka du tru??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 wow. Sprek! Spesielle hjulbuer. Gi den et særpreg og du har en døds rå Ascona. Den hadde vært nydelig med noe form for skjørt langs sidene. Kanskje det går å vidreutvikle manta gsi skjørta i stål. Veit om en som har dem i stål. Han reiste helt til finmark for å hente seg en rustfri Ascona B. Den hadde stål frontspoiler (sport) og stål sideskjørt. Da kjører du stilen. (ingen glassfiber) Kanskje diselpanseret hadde gjort seg. Da blir den meget spesiell. Må bare si gratulere med et flott prosjekt... PS: hva slags hjul dim skal du ha? 16x205 framme og 16x215 bak? Du må bare fulle ut de hjulbuene med noe skikkelige dekk og felger... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Vi får se. Jeg har 4 stk. 10x16 revolution felger liggende, skulle vel bli bra med spacere etterhvert. Skjermbyggerne er meget profesjonelt laget. Helsveiset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Super duper rått! Tenker det blir å hærme en gang med å lage stål bredding. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Jeg skal lage støpeformer på de bredderne der. Kjekt å ha! Ellers så plukker jeg fra hverandre motoren i dag, og har levert en blokk for fresing til pianotråd. Det bli2.2 turbo med datasprut, og nye rullevipper fra enem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 er ikke dette golf 1 gti hjulbuer da???? Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Kunne ligne litt, men disse er nok en del bredere.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Det ligner nok på¨det ja. men disse er "større" tror jeg. Blir det no mk2 turbo i Brua snart eller? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Motoren er ferdig den.. ;) Gjenstår å sette den inn og litt småting..kanskje klar i løpet av april :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Siden hele bilen var en stor rusthaug, har jeg brukt de to siste dagene på å kappe dritten i biter sånn at det får plass på hengeren, i morgen går ALT sammen på dynga!!! Ikke no mer prosjekt på ei stønn!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har Et Meget Bra Chassy Her? Men Mangler Alt Av Deler Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Snakker vi cab eller pickup prosjekt ut av en Ascona B? :D hehe Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Har Et Meget Bra Chassy Her? Men Mangler Alt Av Deler hvor mye? det er vel ikke den taksenka? Siden hele bilen var en stor rusthaug, har jeg brukt de to siste dagene på å kappe dritten i biter sånn at det får plass på hengeren, i morgen går ALT sammen på dynga!!! Ikke no mer prosjekt på ei stønn!!! Skal du kaste alle delene? Gir deg 500 for ALT av delene hvis de befinner seg innenfor en ok radius fra meg... Østfold... Så kommer jeg med lastebilen og henter alt.... ps: skal du ha det panseret du bydde på? Bare lurer se. siden du sier det ikke blir noe mere prosjekter på ei stønn på deg... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 hihi hihi hihi Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Alt er dumpa hos høgger'n idag. Hvis du reiser til Hensmoen ved Hønefoss, kanskje du finner noe, en brukbar skrue eller noe sånt.... Ikke sant TypeC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg