Kebab gud Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 har locost sesongen startet nå da? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Nei, slutten av mai... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 ok .. samme tid jeg skal ta fag prøva da .. men tilbake til topic.. noen planer om å få den "ferdig" før King of europe eller? :P evnt vet du om noen normen som skal? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72349 Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 ikke bare rust, men Gaffa, strips og selvsagt møkkete Bare for å ha nevnt det, så brukte jeg lang tid på å patentere den gaffaløsningen, og til slutt holdt den også! Så ingen frekkheter her takk! Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 har begynt å strippe bilen og det ser ikke så verst ut her heller, all gaffa er borte og intercooleren blir montert i dag. bilen lakk endel olje og i går fant vi ut hvorfor... sprekk i bunnpanne, det kunne vært verre :) Må skaffe meg en boostcontroller, noen som har? Understellet virker meget bra og diff virker.. hehe.. litt snålt å sitte på "feil" side, men det blir sikker bra etterhvert. Det er endel vakumslanger jeg virkelig ikke skjønner hvor skal, er det noen med litt kunnskap om dette her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 du kan bruke en hver "kran" f eks i plast ellre kobber som boostkontroller hvis du er ute etter en billig løsning :) finnes vel å få kjøpt fra 100,- og oppover. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 har skikkelig ikke peiling på det her, så det er vel lurest med en "kran" som er lagd for formålet, selger ikke du slike ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jeg skjønner nå at jeg har gjort et kupp. Den bilen er bare så jævlig bra. Rev ut litt interiør i dag, og den er faen meg dønn strøken under teppet. Ikke fukt, ikke rust, ikke engang møkk! Nye Tanabe dempere ligger klare, og det blir spennende å se hvordan den funker til drifting... Gratulerer med ny bil :D Skal bli gøy og se deg drifte igjen. happyhappy Om s13: Det er ikke så mye rust i gulvet på dem generelt. De stedene du finner mest er dempertårna, bakluka, og et deksel over ramma over eksospotta, innerskjerm bak (ved siden av esospotte) samler det seg drit bak, og plutselig kommer rusten frem fra innsiden. Har den ikke der, har den sansynligvis ikke så mange andre steder heller. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 har begynt å strippe bilen og det ser ikke så verst ut her heller, all gaffa er borte og intercooleren blir montert i dag. bilen lakk endel olje og i går fant vi ut hvorfor... sprekk i bunnpanne, det kunne vært verre :)Må skaffe meg en boostcontroller, noen som har? Understellet virker meget bra og diff virker.. hehe.. litt snålt å sitte på "feil" side, men det blir sikker bra etterhvert. Det er endel vakumslanger jeg virkelig ikke skjønner hvor skal, er det noen med litt kunnskap om dette her? Godt å høre at det ikke var noe alvorlig! :) Snakk med Kollevold om boostctrl. Tror de har noen billige og greie. Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jeg skjønner nå at jeg har gjort et kupp. Den bilen er bare så jævlig bra. Rev ut litt interiør i dag, og den er faen meg dønn strøken under teppet. Ikke fukt, ikke rust, ikke engang møkk! Nye Tanabe dempere ligger klare, og det blir spennende å se hvordan den funker til drifting... Nå har ikke jeg fulgt med helt her. Hva har du gjort med AE86'en? Gratulerer med ny bil forresten. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 forsvant noen kilo når jeg fant ut at det ikke var verre ja :) Om du (Xenon) finner det for godt å titte ned i motoren din setter jeg pris på å få vite hvem vakum som skal hvor... tror det er noe rot her et sted... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Henter meg driftebil i starten av Juli selv, begynner å bli en del i Norge nå egentlig som har fått sansen for dette.. :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Henter meg driftebil i starten av Juli selv, begynner å bli en del i Norge nå egentlig som har fått sansen for dette.. :) Flotters. Kan bli gøy å dra på driftetreff framover ser jeg :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 har begynt å strippe bilen og det ser ikke så verst ut her heller, all gaffa er borte og intercooleren blir montert i dag. bilen lakk endel olje og i går fant vi ut hvorfor... sprekk i bunnpanne, det kunne vært verre :)Må skaffe meg en boostcontroller, noen som har? Understellet virker meget bra og diff virker.. hehe.. litt snålt å sitte på "feil" side, men det blir sikker bra etterhvert. Det er endel vakumslanger jeg virkelig ikke skjønner hvor skal, er det noen med litt kunnskap om dette her? Det er forferdelig mye vakumskalger til overs som kan rives bort, og glemmes.. Bare du finner ut hvilke som uftører vesentlige funksjoner, kan resten plugges. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra_Turbo Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hei Dette er jo helt genialt.... Men hvordan gjorder dere det med transport? Fly nedover og kjørte bilene oppover? Prøveskilt over grensa? -Tomas Siter Nå: BMW 520 -97 Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo Nå: -95 Corsa B 1,4i EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd Ex: -89 Vectra A 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg