Gå til innhold

100NX hjelp


MariusH

Anbefalte innlegg

Eg har fått tilbud om en 100NX 1,6, til veldig billig penge etter d jeg har sett på autodb og finn.no.

Er dette ein bra bil, spreke?

Vet noen om styling til den, synset de var litt kjedlig front og baklykter på den?

Er det god plass til bakpassaskjerer?

Er det enkelt å trimme den og er det sunny motorer i den?

 

MVH Marius

Takker for alle svar.

94 Opel Vectra 2.0i 8v

[x]85 Nissan Cherry 1.5 :P

[x]90 Mercedes 190E 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først vil jeg si at nx er en MEGET bra bil, som jeg selv har blitt veldig begeistret over. 1,6motoren (som er den samme som i sunny,hele bilen er i bunn og grunn en litt sporty sunny) drar bilen opp fra 0 til 100 på ca 10 sekund,altså ingen supersportsbil men meget akseptabelt for en 1,6liter. skal man trimme særiøst kan man putte inn i en 2liter fra en sunnyGTI eller nxGTI eller primeraGT osv,nesten alt passer,til og med 2.0Turbomotoren fra sunny GTI-R. styling er det så som så med, belag deg på å bestille fra utlandet, norske stylingforhandlere utnytter at dette er en skjelden bil med å kreve det dobbelte av hva en tysk forhandler gjør. bakseteplassen er kjempegod. hvis du er under 140 høy=D ellers er den for liten for langturer,men who cares, skal du sitte baki? =P skulle det være noe,legg inn en post her så skal jeg prøve å svare så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å modifisere eller får nye frontlyter på 100NX slik at dei kommer lengre fram?

 

 

alt er mulig bare man har tid og evnene=) men det finnes ingen nye ferdige lyker,så her må du trixe å fixe selv. har sett mange varianter, men det enkleste er å bestille seg lyktecover fra nissanturbo.dk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår