LilleGud Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Vel da er Vingen til lakkering. og øyelokka har annkommet ! :D tjiihihii..... Bilder og mere info kommer ! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by LilleGud Vel da er Vingen til lakkering. og øyelokka har annkommet ! :D tjiihihii..... Bilder og mere info kommer ! :) Du strevet ikke noe med å få øyelokka med deg hjem? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Originally posted by Jonte Du strevet ikke noe med å få øyelokka med deg hjem? ;) Hehe... til opplysning så er det å tolle varer på gods sentralen på alnabru et lite helvete av en papir mølle !!!! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet April 3, 2003 Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Bilde da??? ja jeg venter!!! Hvor blir det av bildet? hmm får ikke sitti lest hva som skjer på http://www.bilforumet.net på jobben mer! *gråte* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 vurdere ms design fornt og carcept sideskjørt jeg... pluss øyelokk... bestilte du øyelokk av han som håndlager dem i tyskland eller??? hvor mye betalte du for d da..:?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Originally posted by [kj] vurdere ms design fornt og carcept sideskjørt jeg... pluss øyelokk... bestilte du øyelokk av han som håndlager dem i tyskland eller??? hvor mye betalte du for d da..:?? kjøpte dem av Koshi ja ! de kom på ca 1100,- :eek: ink mva og toll skit og greier og greier Sitter og tenker på en MS front leppe jeg også ja. den fra FP exclusive ser ikke ut til å komme !! *banne* Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 hehe jeg har sjekket litt ut, og du får ms design for 2500 svenske... så jeg skal til sverige og handle... ;) hehe blir ca 2000 norske... få en eller annen svenske til og lakke den :P hehe. hmmm.. mener og ha lest ett sted at nissan har en front som ligner på den FP exlusive.. det er den m RS look ikke sant.. ?? orginal nissan fanger jeg prater om... se her : http://home.arcor.de/nxtuning/html/front.html hehe har noen linker på lager ja;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 Originally posted by [kj] hehe jeg har sjekket litt ut, og du får ms design for 2500 svenske... så jeg skal til sverige og handle... ;) hehe blir ca 2000 norske... få en eller annen svenske til og lakke den :P hehe. hmmm.. mener og ha lest ett sted at nissan har en front som ligner på den FP exlusive.. det er den m RS look ikke sant.. ?? orginal nissan fanger jeg prater om... se her : http://home.arcor.de/nxtuning/html/front.html hehe har noen linker på lager ja;) FP-exclusiv kan suge møkk !! :mad: de tar ikke telefonen eller svarer på mail. helvete.. Den ms fronten er ikke spes dyr i norge heller ! ta kontakt med AST preformance i bergen ! der bestilte jeg vingen min fra. Meget god kundebehandling og rask levering (3uker ca) linker ja. men de har jeg hjemme. skal paste de ettervært jeg !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 har prata m de for en stund siden.. de skulle ha 5 lapper for fangeren.. .helt sykt!!! btw det på powersone hadde gått ut... sendte forespørsel istad.. :( Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lany Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 dette blir bra lillegud, hvordan går det egentlig med fronten, sist jeg snakka med deg hadde du problener med forsendelsen, hadde du ikke????? hva skal du egentlig gjøre med motoren??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 Originally posted by lany dette blir bra lillegud, hvordan går det egentlig med fronten, sist jeg snakka med deg hadde du problener med forsendelsen, hadde du ikke????? hva skal du egentlig gjøre med motoren??? For og Quote meg selv på den delen med fronten: FP-exclusiv kan suge møkk !! de tar ikke telefonen eller svarer på mail :mad: Motoren skal jeg vel begyne og snekre på så fort arbeidslysta tar meg ! :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 22, 2003 Rapporter Share Skrevet April 22, 2003 hehe, så deg forresten i strømmen her om dagen lillegud.. .tenkte det ikke var noen vits og hilse, for du vet ikke hvem jeg er for d... hehe jeg og en kompiss kjørte en bmw e36 318, m m3 styling... hehe... var en grom EVO på shell ja!! hehe... hva skal du gjøre med motoren din da??? bytte motor, eller?? du har 90 hk du..?? assa "gasser"`? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg