LilleGud Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Da har jeg bestilt vinge ! :D Den på bagasjeluka ! Jipppi !! Når det gjelder fronten så blir den shippa fra Tyskland is starten av Mars ! *glede seg* Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Tøft!!! :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Fikk du ikke solgt? Da begynner du å mekke litt da? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by Jonte Fikk du ikke solgt? Da begynner du å mekke litt da? :) Blir mekking nå ja ! :D ikke bare litt heller.. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by LilleGud Blir mekking nå ja ! :D ikke bare litt heller.. ikke bare litt? fortell om planene da:) :) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Februar 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com ikke bare litt? fortell om planene da:) :) har du ikke fått med deg motor planene ?? vel ta en titt i nx forumet. så står det noe om SR20DE motor bygge ! les der !! :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 da er det mere plastik på vei ! :) øyelokk denne gangen ! :D juhhuuu. sånne ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Wow, de hjalp virkelig da! Blir bra thumpsup De originale lyktene er jo egentlig stygge synes jeg. Edit: Bytter man foresten hele den fronten rundt lyktene? Ser så ut på bildet. Eller monteres det bare inni lykthullet? Grunnen til at det ser så bra ut på bildet er jo at det ikke synes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by boXer Wow, de hjalp virkelig da! Blir bra thumpsup De originale lyktene er jo egentlig stygge synes jeg. Enig der. Med øyelokk blei det faktisk mye bedre. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 Originally posted by boXer Wow, de hjalp virkelig da! Blir bra thumpsup De originale lyktene er jo egentlig stygge synes jeg. Edit: Bytter man foresten hele den fronten rundt lyktene? Ser så ut på bildet. Eller monteres det bare inni lykthullet? Grunnen til at det ser så bra ut på bildet er jo at det ikke synes :) det er bare å sette inn. blir nok på den nye fronten så da bare sparkler jeg litt først ! :) den blir litt grymmere ! :D *glede seg* Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 ......den nye fronten venter jeg fortsatt på :( men på en annen side så har vingen min kommet ! :D *hoppe opp å ned* Se så stooooor ! :D også prøve den på ! jeg tror vi har noe på gang her jeg !! :D også litt flere vinkler Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 det der bli faktisk fett!!! ;) grå går fint til sort :idea: Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by bing det der bli faktisk fett!!! ;) grå går fint til sort :idea: jadda jadda jadda.. skal da lakke den rød.. hva tror du da ?? :rolleyes: ehh... nei... sort var det ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Grattis med vinge(Stellebord) blir bra det der :) :cool: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 blir bra det her, lillegud ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg