fribbern Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Jeg trenger litt utstyr til prosjektet mitt. Trenget et Rele. x1 Kabelsko til høytalere 4mm x6 Sikringsholder til 50mm kabel x1 Sikringsholder som splitter 50mm ut til 4x25mm eller 20mm. x2 Er det noen som har dette og kan tilby meg det? Send pm.. Mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ingen forhandlere som har dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitSirhC Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 sjekk kjøp og salg forumet du, du får nok mer respons der =) å alle bilstereo foretninger har slike ting.. så stikk innom din lokale butikk Siter 1997 Toyota Celica (x)1990 Mazda 323f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Jeg trenger litt utstyr til prosjektet mitt. Trenget et Rele. x1 Kabelsko til høytalere 4mm x6 Sikringsholder til 50mm kabel x1 Sikringsholder som splitter 50mm ut til 4x25mm eller 20mm. x2 Er det noen som har dette og kan tilby meg det? Send pm.. Mvh Anders Det er nok mange som kan tilby deg slikt her inne. Du får sikkert PM underveis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Håkon Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 hvorfor legger du ikke bare 2 kalber på 21mm? det gjorde jeg. da med 2 sikkringer og alt. men jeg skal ikke blande meg opp i ditt proskjekt. Jeg har en 60A sikkring, den passer til 21mm kabel, vet ikke om du får noe større jeg. men jeg har hatt 21mm på den. den er som ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 har sent deg en PM:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 har sent deg en PM:) For mange meldinger i innboksen!!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg