Gå til innhold

DaButcher: Volvo 242 - Prosjekt 242R6 - TwinTurbo

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilstein er nok sikkert enda bedre ja, men når jeg kan få koni for halv pris så er valget enkelt. Koni er mer enn bra nok til mitt bruk!

 

Ja :-) Du kan glede deg til de fremme er montert også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ok! det meste jeg lurte på var jo vha jeg måtte gjøre får og få godkjent da! men ser ut får at dabutcher er hær lite får tia!

Hei,

Det eneste du må ha for å få godkjent opp til 220hk/280nm, er ventilerte skivebremser.

 

Jo mer utstyr du tar på bilen, blir den ironisk nok vanskeligere å godkjenne.

Møter du opp med dekk på stålfelger, er den lettere å godkjenne enn med fete alu..

 

Men, men.. Hehe..

 

Ps. Dekkenes hastighetsindeks må også oppfylle bilens nye teoretiske topphastighet.

 

--

Det jeg sendte til biltilsynet: http://www.volvo-power.net/div/motorbytte/

Svareet jeg fikk fra biltilsynet: http://www.volvo-power.net/div/b6304/Ombygging%20Volvo%20242%20DL-214200595239.doc

 

Så fikk jeg masse pes for løse senkefjærer+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke rart han ikke gidder å stikke innom når tråden er full av idiotkommentarer hver gang han logger på?

 

Get a life, dere som ikke kan oppføre dere som normale mennesker.

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke rart han ikke gidder å stikke innom når tråden er full av idiotkommentarer hver gang han logger på?

 

Get a life, dere som ikke kan oppføre dere som normale mennesker.

 

får virkeli unnskylde får at jeg spurte hva han hadde gjort får å få godkjent da! menmen! takk får at du la ut link om hva du skrev i søknad og slik! hjærtelig takk! mvh Geir

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår