Gå til innhold

1987 Mercedes-Benz 230E

Ranger emnet

FlyingVeeVee

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal selge bilen min nå. Grunnen er at min far kanskje skal kjøpe en 190E som nr. 2 bil, og da har vi plutselig 5 biler tilsammen. Må jo kvitte meg med en av de da.

1987 Mercedes-Benz 230E

Kilometerstand: 339.000

Farge: Røksølv metallic

Interiør: Mørkegrønn

Utstyr: Utetemperatur, midtarmlene foran, 4 høyttalere, cd-spiller, el-soltak

Bilen er jevnlig understellsbehandlet og jevnlige oljeskift er utført. Ny olje hver 5.000. km. Nytt filter hver 10.000km.

Det som er gjort med bilen:

Nyoverhalt clutch

Nyoverhalte bremser

Nye dempere (ikke helt nye, men ikke kjørt så langt)

Nye tennplugger

Ny styringsenhet i varmeapparat

Ny motorstyringsenhet

Ny vannpumpe

Det som bør gjøres:

Smøre opp dørstoppere. Passasjerdør foran bør den byttes på.

Bilen_min_.jpg

Akkurat nå får den for tjukk blanding og tenner dårlig på ene sylinder (nr. 4 eller innerste sylinder) når den er kald. Dessuten forsvinner det litt kjølevæske. Det vil enten bli fikset før salg eller kjøper kan ordne dette selv mot reduksjon i prisen.

Pris:

24.000,- med splitter nye Bridgestone Noranza piggdekk på org. alu. felg og ferdig fikset.

eller...

17.000,- uten vinterdekk, slik som den står.

Sommerdekkene er av typen Goodyear Eagle Ventura på stålfelg. Greit med mønster igjen. Burde holde iallefall 2 sesonger til.

Årsavgift betalt!

EU-godkjent til september 2005. Aldri vært noe problem med å få den godkjent.

AutoDB annonse: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=697649

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chicken

Hvis folk ikke har noen seriøse bud å komme med (15.000,-) kan de likesågodt la vær... Slutt å ødelegg tråden.

Vil vel ikke si at det ødelegger tråden at folk byr på bilen din... den kommer på toppen av listen hver gang noen legger igjen en melding da! Dessuten var ikke budene mine ment useriøst. Volvoen skal jeg i utgangspunktet ha minimum 15.000,- for, så jeg synes tilbudet var bra. Da kan du heller si at bytte ikke er interessant...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel ikke si at det ødelegger tråden at folk byr på bilen din... den kommer på toppen av listen hver gang noen legger igjen en melding da! Dessuten var ikke budene mine ment useriøst. Volvoen skal jeg i utgangspunktet ha minimum 15.000,- for, så jeg synes tilbudet var bra. Da kan du heller si at bytte ikke er interessant...

Ok da. Bytte er dessverre uinteressant.

Kom an. Dette er en helt ok bil. Kun noe småplukk...

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider