ss242 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Bare å maile over det, så legger jeg ut. s13@bluezone.no Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Var tidi når vi var på rudskogen i fjor...då var det en audi 80 som mista hjulet sitt...Sprang rundt å leita og spurte om vi hadde sett spaceren hans...Og det var mitt på langstrekke...hahah... Måtte nesten peike å le litt då... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 sånt ler man ikke av... men nå er bildene sendt ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 skulle du legge ut nissans13? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Sorry, la de ut men glemte å poste de her doh Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Sorry, la de ut men glemte å poste de her doh får man godkjent bil med den eller?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 ja det er orginaldeler sombrero men man får bare bak mener jeg (får å rette på at bakaxelen har mindre sporvidde bak (helt dust egentlig) i spacersatesen til kr 1364ellerno får man 2xspacere og 10x lengre pinnebolter samt hylser etc får å lette monteringen samt at man må kappe litt av den brede leppa på hjulbuen bak (kun ved litt gromme felger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 17, 2005 Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 har måtte modda litt der ja. spesielt etter senking. montering er lett. bare av med calipper, av med skiva, en kobberhammer og banke ut alle de gamle, så måtte jeg modifisere bremseskjoldet litt siden det ikke var et hull til å tre i bolter der, som det er på enkelte.. men det var jo bare å banke litt. så trer man inn de nye hjulboltene som er mye lenger, og skrur dem inn.. bare shimser opp med muttere. voila =).. spaceren er såpass tight at den må bankes lett innpå navet. og skrus fast med en skrue inn i navet. så holdes den fast av felgen =) den er genialt laget. (men tror ikke den er noe tess hvis den skal være så mye breiere enn 20mm.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg