MercFreak Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 vedder for at biltema pumpa hadde holdt lenger gitt.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hehe.. time will show Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 vedder for at biltema pumpa hadde holdt lenger gitt.. jeg hev på biltema pumpe på b19a'en, siden jeg uansett kastet den.. (eller gav den vekk).. ville bruke minst mulig på motoren, i og med den var b19a.. men den funket fint.. motoren hadde vel rullet 350.000 elns Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 vedder for at biltema pumpa hadde holdt lenger gitt.. go biltema kiddie handler på biltema jeg. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Ikke noe problem det;) Med luftverktøy, riktig nok. Har skiftet en god del sånne gitt;) me to... men luftverktøy er litt risky ved montering da. og viften må man ta for hånd med mindre man har el vifte.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 nå har det utenkelige skjedd da!!! akslingen ut fra pumpa har RYKI!!! ARGH!!! skal ned på volvo i morgen og legge frem min sak.. Kjørt med alt for stram reim eller? og: hva med å bruke litt mindre bilder? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 go biltema kiddie handler på biltema jeg. jeg ser ikke noe problem med og handle på bilteama, som produsent har dem liker stort ansvar for delene dem produserer som vilken som helst annen produsent, og retur rett er det samma som andre produsenter lever med... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 reimene har hatt en høydevandring på 1-2cm... sorry ang bilde strl.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 hvem må av med vifta for å bytte reg. reim? må av med viftereim og dekslene. men reima går fint å tre rundt viftebladene. er jo fint lite arbeid å bytte på 240. gjør jo ikke noe om det går for fort i svingene heller(unntatt med B230K)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muzaki Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Er jo like greit å ta av vifta, siden den skal over på den nye pumpa.. Men 12 minutter klarer jeg nok ikke å bytte den på. Må nok opp i en 13-14 minutter ja.. Siter Mvh Muzaki http://www.vtvoffroad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 biltemas pumpe: 350 kr ( utsolgt ) Volvo : 558 kr. selv med en total havarert vannpumpe fikk jeg ikke ny uten kvittering... thorshov : 412kr med mine rabatter ( skal kjøpe en for 350 når kameraten min starter på jobb i morra.. ) intillvidre står bilen... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 uflaks det der ealoken... rart pumpa tok kvelden så fort...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 ja, argh. er en god smule forbanna på den..... men tror jeg kjøper på thorshov med mindre jeg finner kviteringen fra volvo (lite trolig ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 ja, argh. er en god smule forbanna på den..... men tror jeg kjøper på thorshov med mindre jeg finner kviteringen fra volvo (lite trolig ) handler du ikke mot kundenummer/faktura da? om du gjør det er det alltid så mye enklere å kunne se tilbake på tidligere kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 har ikke kunde nr der.... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg