roadbloc Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Tenkte vi kunne legge ut bilde av alle eclipsene i norge :p fra 93-99 ?:p fra molde Volda.. vet ikke hvor den er nå Kristiansund.. Give me more info :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 du glemte min eclipse oxo :p hihihi..... Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 du glemte min eclipse oxo :p hihihi..... past den da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 bilder kommer over helga eller no.. driver og monterer en nå :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 jeg skjønner ikke ossen jeg skal uppe bilder jeg hehehe.... men bilder ligger på http://www.need4speed.no den er til salgs.!!!! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 må ikke glemme en rød gsx i lier da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 eller en oransje i asker Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 nei selvsagt :P hehe.. må få alle til streetmeet ørsta da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Den fra Molde er nå flyttet til Grimstad :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 litt senere enn lovet, her er bilen jeg nevnte tidligere.. bilen er ikke helt ferdig enda, mangler en del smådetaljer, og ikke er den vasket heller, men dere ser da hva jeg holder på med om dagen.. er en kamerat som eier denne.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 litt senere enn lovet, her er bilen jeg nevnte tidligere.. bilen er ikke helt ferdig enda, mangler en del smådetaljer, og ikke er den vasket heller, men dere ser da hva jeg holder på med om dagen.. er en kamerat som eier denne.. møtte deg i denne i forrige uke ja Fredrik. La merke til den for å si det slik... menneh... fast`n the furious stilen er ikke helt min smak da... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 1. jeg elsker eclipse.. 2. jeg elsker stilen ;) Tror jeg skal invistere i gsx etter sommeren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hehe, ja, må jo ut og kjøre litt :) eieren registrerer seg nå, så kan han svare på evt sp.mål :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 nicket has er da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 eclipse26, men virket ikke på han som om han kom til å være her så ofte.. men send han en pm, så svarer han deg sikkert :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg