olehenri Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 dritrå! men skaff deg større bremser! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansii Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 dritrå! men skaff deg større bremser! :D Takker.. =) hehehe, har hørt d noen ganger ja, men blir nok løpet av vinter siden d muligens blir et aldri så lite motor bytte :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hmmz oki :) Ikke den jeg tenker på da. Men hiv ut et bilde vist du har da :) Høres hvertfall fet ut =D fikk som sagt ikke tatt bilder av den :( Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 fant bilder av diamond eclipsa nå , fra 2f2f på bildene har den tyske skilt, men bilen går nå på norske :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razimo Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 her e min eclipse henta i tyskland.. http://i217.photobucket.com/albums/cc34/razimo/Ecli_06.jpg http://i217.photobucket.com/albums/cc34/razimo/1588742-bilde3-ecli_051.jpg Siter 82,Volkswagen Scirocco 1.6 GTI 02,Chevrolet Silverado 6.5 LS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2rgeir Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pentagon Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Ser at dere samler inn alle bilder av de eclipse'ne som holder til i Norge så kan jo slenge inn min i samme slengen. Siter Dsm Eclipse Gst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibb1 Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Unnskyld meg, men skjønner ikke at alle synes den diamond eclipsen er så rå, utseendemessig synes jeg hvertfall at den er blodstygg:P uff. tekst hevi på bilen som ser uprofesjonelt ut og bagasjen ser ut som en kabin på en gammal fiskebåt eller noe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Hehe...helt enig:P Kan legge ut noen bilder av min og da, men eg veit ikkje korsen en laster opp bilder her.....? Bildene kan en finne på; http://www.cardomain.com/ride/3004637 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Btw, noen av bildene i denne tråden kan ikkje vises lenger :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
join Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Btw, noen av bildene i denne tråden kan ikkje vises lenger :/ +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 slik blir det alltid.. er flere år siden jeg startet den :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiteclipse Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 her er min spyder gst. Siter Toppløs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Har laget til en lignende tråd på Mitsubishi Klubben sine sider. Håper så mange som mulig vil legge ut bildene av eclipsene sine her og. Meld dere gjerne inn i klubben om ønskelig:) http://forum.mitsubishi-klubben.no/viewtopic.php?f=91&t=8379 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hiipster Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Hihi... Ekke bilder av min her :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg