Primera SI Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Har gledet meg lenge til å få limited felgene mine.. men i dag fekk eg beskjed om at det er tomt med min boltsirkelll pga begrenset produksjon av denne jubileumsfelgen... stresser som faen nå for å finne ein felg eg vill ha.... Har fått tilbud om denne... med svart chrom innerst ( bak spilene ) og blank finnish på selve felgen... er jo heftig den... får vite lagerstatus i morgen... NB dårlig bilde pga svart/kvitt foto... Noken som har sett denne på primera eller andre biler? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hvilket bilde? får ikke opp noe her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hvilket bilde? får ikke opp noe her?? beklager... feil adresse på linken... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Steike. Den var grise feit. Gi gass på den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ikke for å være frekk, men den senterkoppen ligna veldig på biltema sin senterkopp... Men felgen var kul den assa;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Steike. Den var grise feit. Gi gass på den.... liker den eg og... han kunne nesten garantere at eg ikkje fant andre primeraer med den felgen... men at den kansje kom på eit par når den ble vist litt frem... håper den kan skaffes kjapt! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Ikke for å være frekk, men den senterkoppen ligna veldig på biltema sin senterkopp... Men felgen var kul den assa;) altså... senterkoppen kan jo byttes... er felgen som er viktig... får are passe på å ha med kvitering på den i tilfelle eg møter noken som trur den er fra biltema... det er ein Inter Tyre felg... lurer på om den ser bra ut med fire huller og... NB: viss du går på siden til Inter Tyre så finner du den ikkje til primera.. er sikkert derfor den er sjelden... men kan skaffes Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Blir sikkert knallbra det. Jeg hadde ikke valgt den da, men jeg har ikke sansen for den typen felgdesign i hele tatt..ikke på noen biler. Men det blir sikkert fett med den på, og litt unikt :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Blir sikkert knallbra det. Jeg hadde ikke valgt den da, men jeg har ikke sansen for den typen felgdesign i hele tatt..ikke på noen biler. Men det blir sikkert fett med den på, og litt unikt :) var ikkje mulig å levere den før i slutten på mai... da venter eg heller på GTR... men kansje eg finner noken før det... TSW Kyalami var litt tøff... i chrom eller svart chrom... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 var ikkje mulig å levere den før i slutten på mai... da venter eg heller på GTR... men kansje eg finner noken før det... TSW Kyalami var litt tøff... i chrom eller svart chrom... Jaja. Jeg tror jeg må vente til mai med felger selv :\ Blir dårlig med råd denne lønninga, trooor jeg. I mai får jeg vel kanskje noe felg-hjelp i bursdagspresang også så ;) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 den flegen var faktisk GRISEFET ja!!! Sånne ville jeg likt å ha Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 det blir nok den på bildet eller GTR LImited... venter til mai... men fekk tilbud om noken 9 x 17" i dag... med 245 brede dekk bak og 7 x 17 framme med 215... er det mulig å ha 245 bredde på ein P11? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Primera SI: Dette er på Johs Lunde? Han ville ha meg til å kjøpe den felgen, men er ikke min smak, selv om jeg syns den er pen. Har tro på at det kunne blitt veldig stiligt! Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Primera SI: Dette er på Johs Lunde? Han ville ha meg til å kjøpe den felgen, men er ikke min smak, selv om jeg syns den er pen.Har tro på at det kunne blitt veldig stiligt! johs lunde ja... i morgen kl 18 skal senkesettet monteres og prøvemontering av 9" brede felger... med 245 dekk bak... og som sagt 7" med 215 fremme... er ikkje heilt sikker på ka eg synes om de cup felgene... har ikkje sett de... men det er visst nok ein vanvittig kant på de... får sjå når de blir montert... viss eg ikkje liker dei so venter eg til slutten på mai og tar Limited felgene... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 skal prøve å få tatt bilde med de cupfelgene uansett kosn det går! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg