Frank S. Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 var det ikke fartskontroll på veien oppover? hører rykter om at en mistet lappen. Og så hørte jeg snakk om en coworth som måtte opp på fortauet for å kjøre fra politiet. Må snart få kommet meg til noen treff, virker som det er stort oppmøte i år. Det er bra viper er på plass der det skjer og får tatt noen bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Det er bra viper er på plass der det skjer og får tatt noen bilder:) Gjør mitt beste ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 HVA?? et så stort treff på Evje.. også ser jeg ikke fettern min der? hvem er fetteren din da ? er født og oppvokst på evje, så kjenner han garantert hvis han bor her... kan ellers informere for oss som gjorde klart og snakket på forhånd meb politiet at vi snakker om 4 politibiler, og 3 sivilbiler. To røde V70 og en sølv en.. Var samtidig i tidsrommet mellom 19.00 - 20.00 tilsammen 6 politikontroller som stengte av sentrum. tre nordfra og tre sørfra. Politiet hadde dessverre gjort en så veldig god jobb, at det ble lite ordentlig morro for alle vingebilene med styggere bakhjul enn foran :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Fettern min Heter Lars Atle Helstad.. mulig du vet hvem jeg er også da om du er fra Evje.. jeg har vært mye der nede.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Fettern min Heter Lars Atle Helstad.. mulig du vet hvem jeg er også da om du er fra Evje.. jeg har vært mye der nede.. He, he.. loppis ja :) kjenner han veldig godt, er en av mine kamerater det :) Lars var der hele kvelden fra 3 om ettermiddagen til den siste time :) si ifra neste gang du skal innom da.. er den jettaen på avartaren din forresten ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Loppis ja.. gamlejetta'n min det der..Ny på vei.. god gammel einser det også :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftingteam Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 ja det var visst en blå cossi som måtte reise litt fort fra sentrum pga litt busning hehehehehe men har ikke hørt noe enda!!!!! Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftingteam Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 mener da burning hehe :rolleyes: Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Hehe, hørte på scanneren at de måtte stoppe en blå bil som stakk avgårde på fortauet. Merkelig greier... doh Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Du har faktisk en Edit knapp :) Som kan rette opp skriveleifer :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg skjønner ikke helt hva folk gjør i russedraktene nå.. Det er fortsatt ikke mai. Var ihvertfall ikke det sist jeg sjekket kalenderen. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftingteam Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 :rolleyes: hehe blå bil!! nei det har vi ikke sett!! :titties: Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 ble fortalt at det var noe flammer ut av potta på bilen som stakk:) Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Ikke særlig pent nei. Måtte se 2 ganger før jeg trodde det jeg så. Ille nok med lyktene, men når man trør på grillen og :rolleyes: så du fikk dimmet ganske raskt fra armyen ja!! :) godt det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftingteam Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 var ikke akkurat på fortauet..men måtte på innsiden og litt sikk sakk mellom bilene utigjennom,må ha litt spenning i hverdagen hehe visste det var mye politi der oppe så vi hadde det litt gøy på vei oppover også vi :rolleyes: cossi power hehehehe Siter THS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg