Gå til innhold

Biler: Fra treffet på Evje

Ranger emnet


viper

Anbefalte innlegg

var det ikke fartskontroll på veien oppover? hører rykter om at en mistet lappen. Og så hørte jeg snakk om en coworth som måtte opp på fortauet for å kjøre fra politiet.

 

Må snart få kommet meg til noen treff, virker som det er stort oppmøte i år.

 

Det er bra viper er på plass der det skjer og får tatt noen bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HVA?? et så stort treff på Evje.. også ser jeg ikke fettern min der?

 

hvem er fetteren din da ? er født og oppvokst på evje, så kjenner han garantert hvis han bor her...

 

kan ellers informere for oss som gjorde klart og snakket på forhånd meb politiet at vi snakker om 4 politibiler, og 3 sivilbiler. To røde V70 og en sølv en.. Var samtidig i tidsrommet mellom 19.00 - 20.00 tilsammen 6 politikontroller som stengte av sentrum. tre nordfra og tre sørfra. Politiet hadde dessverre gjort en så veldig god jobb, at det ble lite ordentlig morro for alle vingebilene med styggere bakhjul enn foran :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettern min Heter Lars Atle Helstad.. mulig du vet hvem jeg er også da om du er fra Evje.. jeg har vært mye der nede..

He, he.. loppis ja :) kjenner han veldig godt, er en av mine kamerater det :) Lars var der hele kvelden fra 3 om ettermiddagen til den siste time :) si ifra neste gang du skal innom da.. er den jettaen på avartaren din forresten ?

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår