mihkku Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Hehe, sant nok. Ble litt forskrekket når jeg var i Stockholm å drakk så fikk jeg beskjed om 3plass, selvom jeg ikke hadde håpet på det en gang. Bilen min er jo bare halvferdig også var det jo sååå mange mye finere biler enn min. Min favoritt av standardbiler var Steffan sin A4(den røde). Men takk til alle som har gitt meg mye god respons på min bil. Jeg skulle ha selv vært der å tatt bilder selv, 1 og 2 plassen hadde FETE biler og sikkert brukt en del også. Grattis til deg for 2plassen selvom du egentlig ikke "fortjente" den :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Hei Her er en link Arctic Streetmeet Polarbadet 2005 Si ifra om den funker eller ikke Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 En Nilsen med en Brabus Merc vant bilstereo og en med en 200SX fra Brøstabotn eller noe sånt vant fineste bil. Jeg kom som nummer 2 på fineste bil. Hadde jeg vunnet så hadde 200SX likevel vunnet. Ikke for å virke veldig pirkete er 200sxen fra mestervik,er litt forskjell på mestervik og Brøstabotn.. Merca var foresten fra sortland..feeete biler begge to! Gleder meg sykt til filmen! :D Edit:der var den jo..!*laste ned* Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Litt lite film ja, men digg med film uansett. Håper flere poster her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Her er mitt bidrag med bilder. Endel fra kolonna som gikk fra Finnsnes. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Er jeg som eier Mercedes "Brabus" bilen. Jeg ble veldig stolt når jeg greide dra i land en premie, var jo en del pene bilstereobygg der. Har en del bilder men hvordan skal man legge dem ut?? Et lite spørsmål til Martin: Kan jeg bruke gavekortet på alle Mekonomenbutikker eller bare på Finnsnes?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Er jeg som eier Mercedes "Brabus" bilen. Jeg ble veldig stolt når jeg greide dra i land en premie, var jo en del pene bilstereobygg der. Har en del bilder men hvordan skal man legge dem ut?? Et lite spørsmål til Martin: Kan jeg bruke gavekortet på alle Mekonomenbutikker eller bare på Finnsnes?? Hei Du skal kunne bruke det på hvilken som helst Mekonom butikk. Hvordan de fikser det i kulissene er ikke viktig. Det er ett gavekort på Mekonomen og skal da kunne brukes overalt. Hvis de mot formodning skulle bli vanskelig å ha med å gjøre så får du bare ta kontakt med meg. Når det gjelder bilder så er det vel sånn at du må legge dem ut en plass for så å linke dem her. Du kan ikke legge dem direkte ut her dessverre. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 http://www.photobucket.com feks..;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Her er mine bilder: http://photobucket.com/albums/b396/bnilsen/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Fikk redigert "ferdig" en film snutt før jeg dro på ferie, men fant aldri noen til å hoste den, filen er på 81 mb (!) Kvaliteten er heller ikke til å skryte av desverre. Smålig dårlig kamera jeg lånte! Om noen vet om en plass å legge ut filen så hyl ut! Siter Audi S3 2001 xAudi A3 VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg