sp@rco Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 2.mai 12:33 70 påmeldte.. Ble sykt bra respons på dette treffet... Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 2.mai 12:33 70 påmeldte.. Ble sykt bra respons på dette treffet... Hei Ja det tok litt av ja. Hadde ikke drømt om at responsen skulle være så bra. Gjenstår å se at vi alle klarer å oppføre oss da. Forutsetter at folk ikke hiver søppel og sånt der vi bestemmer oss for å treffes. Men det går sikkert bra. Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg og Carlos har diskutert dette med kolonna fra Tromsø og tenkte jeg bare skulle slenge ut våre tanker her. Samles på prosten kl 10:00 (var ikke det planen?) Kjører sjøgata bort mot Domus. (avtaler med purken at vi får lov) Så kan vi kjøre over brua å direkte til Setermoen.. Eller så kan vi samles utfor Meca igjen for å få kolonna samla pga lyskryss... (Idè copyright carlos) Ut over dette lurer jeg litt på logistikken oppe ved polarbadet... muligens litt pirkete, men hvordan skal vi parkere.. parkerer bilmerker ilag etc!? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Fin ide Carlos,hva med en pause på tømmerelva for å samle kolonna igjen? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Fin ide Carlos,hva med en pause på tømmerelva for å samle kolonna igjen? desverre trur jeg 99% av alle på treffet ikke vet kor tømmerelva e.. doh Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 desverre trur jeg 99% av alle på treffet ikke vet kor tømmerelva e.. doh Hmmm....hvordan skal jeg beskrive dette,en stor busstopp (den er ufattelig stor!) etter nordkjosbotn fra tromsø,Tromsø - Nordkjosbotn ca. 7-8 mil,så er tømmerelva litt sør for Nordkjosbotn...kan ta bilder btw i morgen eller i dag ;) Litt rar forklaring,men om jeg har bilder sjønner nok noen det :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er ikke Tømmerelva ved Esso pumpene der du svinger ned til høyre av E8 når du skal ned til Storsteinnes ? Uansett så er jeg sikkert med oppover med bubbelishusen min! :) Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Polarbadet: Bardu (Artillerisletten) : Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitX Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Nais bilde av artlerisletta sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Nais bilde av artlerisletta sombrero :rolleyes: Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Artillerisletta lol.. å der sko vi liksom parkere.. ja jøss.. Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Artillerisletta lol.. å der sko vi liksom parkere.. ja jøss.. hæhæ :P Den kommer litt dårlig ut på det bildet ja, er ikke så ille når det kommer til stykke. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Her er noen bilder fra tømmerelva. Ja Grandiosa,det er der ;) Når man kommer fra tromsø,og nordover,så ser det slik ut. Slik ser det ut sørover,altså mot tromsø,fra bardufoss/setermoen. Og her er en liten beskrivelse hvor som er hva... Som dere ser,fin plass til å stoppe,for å samles igjen.Sikkert noen fra Storsteinnes som skal hive seg på ;) Da har jeg bidradd til noe i denne tråden iallefall,takk for meg :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 artillerisletta så helt bomba ut og blir nok ikke bedre når en bataljon med tanks ruller inn der... Men parkeringsplassen til polarbadet ser bra ut.. Åsså kan vi hive damen inn på badet når de bynne å bli utolmodig :titties: Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 bra tenkt rawr kiddie Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg